Noen som er eller har opplevd det samme som meg!?!

sollise

Elsker forumet
Jeg har vært gravid siden mars, men opplevde å blø i hele 2 uker for litt over 1 måned siden (kom når menustrasjonen kom...). Nå, 24 .mai, begynte jeg å blø igjen, og den siste dagen av menustrasjonen, fikk jeg kjempe smerter nederst i magen, underlivet, og ut i ryggen. Begynte å blø på nytt... Ble lagt inn på sykehuset. Dagen etter, kom det ut en stor blodklump, og etter det, har smertene avtatt betraktelig. Jeg kom hjem fra sykehuset nå på onsdag, men har fortsatt litt stikkinger i høyre side av magen, og i dag begynte jeg å blø igjen. Legene mener jeg har spontantabortert, og de finner ikke noe "rester" av foster eller noe. Har vært på UL. Men dem finner litt blod i magen min... Huff, blir så engstelig... Skal til legen min igjen nå, men føler liksom ikke at jeg får noe særlig forklaringer på det hele. Var på UL for 1 måned siden, og da fant dem heller ikke noe foster i magen. Så forstår ikke dette helt... Er veldig sliten, og trist nå da.., men samboeren min og jeg har ikke røvd så lenge, så det gikk jo raskt dette, men allikevel så trist å miste på en måte. Har noen av dere lesere opplevd noe lignende, så svar meg gjerne. Jeg er ny her, og håper på å kunne gi gode råd og tips, samt å få:)
Ha en fin dag, alle sammen:)
 
Hei [:)]
Har ingen erfaring med dette, men ville bare si at jeg krysser fingrene for dere og håper at alt går bra.
 
Back
Topp