Noen som brukte 9 pp og mer på å bli gravid (naturlig eller med hormoner)

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
ja, sniker fra prøver-forumet og lurer på som overskriften sier. Trenger bare en form for solskinnshistorie/håp nå som det nærmer seg 1 år og søknad om ivf :D
 
Med første så brukte vi 16 måneder på å bli gravide. Så mistet vi 2 ganger, før det gikk bra tredje gang. Ingenting galt med noen av oss. Men effekten av p-pillene satt i så lenge at det tok ca et års tid før syklusene ble stabile.
 
Prøvde i 13 mnd først, men mistet. Og ble gravid igjen på pp2 etter SA. Frøkna er 20 mnd nå.

Stabile sykluser hele veien fra pilleslutt og ingenting galt med noen av oss som vi vet om ihvertfall
 
ja, sniker fra prøver-forumet og lurer på som overskriften sier. Trenger bare en form for solskinnshistorie/håp nå som det nærmer seg 1 år og søknad om ivf :D
Brukte 18 pp, ble gravide naturlig:happy: Fikk gjennomført utredning og beskjed om å fortsette å prøve frem til august 2017, nå venter vi i stede en liten jente i august:D
 
Brukte tre år på å bli gravid, fem år på å få barn. Fire runder på Pergotime. Nå er jeg plutselig gravid igjen, uten engang å ha prøvd :D
 
Med første tok det bare 3-4 måneder.
Denne gangen tok det 2,5 år og tre ivf forsøk.
Fikk påvist pcos, så det er jo det som er grunnen til at det tok uendelig lang tid.
Er 29+5 nå :)
Hold ut! Det ordner seg tilslutt :)
 
Hei bringebærpudding! :)
Vi brukte 15 eller 16 pp mener jeg å huske. Til slutt satt den på andre femar-kur. Hadde først en, også 1 ( eller var det 2..) månender pause før vi hadde en kur til.
Satt på andre forsøk og jeg er snart fødeklar :)
 
ja, sniker fra prøver-forumet og lurer på som overskriften sier. Trenger bare en form for solskinnshistorie/håp nå som det nærmer seg 1 år og søknad om ivf :D
Vi brukte 18 pp, det vil si 20 måneder før spiren satt godt nok. Ble henvist til IVF og stod i kø når det plutselig skjedde av seg selv. Skulle ringe inn mensen før oppstart, men den kom aldri :) Så planlagt, men allikevel overraskende.
 
Det er de som blir henvist for hjelp også blir de plutselig gravide...
 
Fikk første positive test i dag etter 9 mnd prøving.:rolleyes::D
Mannen skulle opp i morgen for å sjekke seg men der slapp han jaggu meg :p

Og som :)solsikke:) sier så når vi ble henvist til utredning så skjedde det noe :) Tror det var noe i det at jeg slappet mye mer av nå jeg viste vi skulle sjekke opp alt :) Jeg har reagert veldig på at jeg er på dag 63 i syklussen, men har ikke turt og teste for alle tester har vært negative ellers :wtf: men i dag sa en kollega til meg jeg MÅTTE teste da den EL testen jeg tok på morgenen i dag var suuuper sterk og jeg er jo laaaaang ut i syklussen (trodde jeg hadde EL med murringene jeg har hatt de siste dagene:hilarious:) og jaggu var den positiv :D !
 
Ble gravid i pp11 :D
Har blitt gravid 3 ganger tidligere og alle satt i "pp1" (dvs vi prøvde ikke).
Så trodde virkelig det kom til å skje raskt denne gangen og men neida :) men tilslutt satt den heldigvis. Føltes som en evighet :hilarious:
 
Tusen takk for tilbakemelding alle dere :D For å overleve dette gamet, må man nesten se at det er håp. :)
 
Jeg sluttet på p-piller september 15. Kroppen var veldig i ubalanse etter dette, med sykluser på over 60 dager osv lenge... først august 16 ble syklusen stabil på 35 dager, og så klaffet det i desember 16. Så det tok jo totalt 15 mnd. Har aldri fått positiv test i hele mitt liv før, og kjæresten min har aldri gjort noen gravide før heller så i bunn og grunn visste vi ikke om vi i det hele tatt kunne få barn. Vi tenkte å bestille utredning om det ikke klaffet i desember, men jammen så gjorde det det ❤ Er nå i uke 17, sannsynligvis med ei jente i magen ❤
 
ja, sniker fra prøver-forumet og lurer på som overskriften sier. Trenger bare en form for solskinnshistorie/håp nå som det nærmer seg 1 år og søknad om ivf :D
Vi brukte 13. Var på privat utredning med svar om amh på 2, fsh og annet var bra, sædkvalitet veldig bra. Henvist til ivf, men fikk eggløsningssprøyte før vi dro(var der dagen før forventet el) og beskjed om å dra hjem å prøve. Og ble gravid den prøveperioden. Hadde lest at samleie annenhver dag var best i pp, men med mannen sin sædkvalitet så var det ingen hensikt å ikke kjøre på hver dag, så da gjorde vi det også [emoji6]
 
Ca 2 år, men det var mer; vi ser hva som skjer...ingen superaktiv prøving. I tillegg var syklusen min veldig ustabil..
 
Back
Topp