Noen over 38 år som vurderer fosterdiagnostikk?

Ja, alt så fint ut! Kunne se hjerteslag og at veksten stemte med min termin[emoji106]Er ikke veldig mye mer de kan se så tidlig så er derfor jeg vil tilbake i uke 11 for en nakkefoldmåling, om ikke annet så for å være forberedt på det som kommer[emoji5]Synes det er så trygt å gå privat, der er de beste av de beste og for en service man får! Ble traumatisert på OUL i forrige svangerskap, hun påsto ungen ikke hadde lillehjerne og vi gikk i den tro i over 1 uke før vi kom inn på Riksen. Alt var i skjønneste orden men det skremte livskiten ut av oss begge[emoji15]Så denne gangen går jeg heller privat[emoji120]

Godt at alt så fint ut. Skjønner godt dere ble skremt forrige gang. Og da måtte gå å vente en hel uke er jo vanvittig. Men veldig bra at det var i skjønneste orden.
Utrolig fint å høre andres erfaringer. Tusen takk :)
 
På Gynekologklinikken i Drammen, han fra Riksen er der hver lørdag, kjempefornøyd med alle på den klinikken[emoji108]Topp service[emoji119]
Kan jeg spørre om hva det koster der?
Jeg gikk ditt forrige svangerskap, men da var det refusjon. Og det tror jeg ikke de har lenger...

Jeg fyller 38 år 3 mnd etter termin, føler meg plutselig veldig gammel :bag:
 
Kan jeg spørre om hva det koster der?
Jeg gikk ditt forrige svangerskap, men da var det refusjon. Og det tror jeg ikke de har lenger...

Jeg fyller 38 år 3 mnd etter termin, føler meg plutselig veldig gammel :bag:

Jeg har akkurat Fyllt 39 år ;) Følte meg relativt ung helt frem til jeg ble gravid. Da fikk jeg passet påskrevet hos legen, Hehe....
 
Back
Topp