Noen med tette barn som vil dele litt?:)

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Hvis testene jeg har tatt i dag stemmer, så blir det ca 16,5 mnd mellom mine 2. [emoji173]️
Jeg ønsker meg to tette og vet at det mest sannsynlig blir hardt til tider. Men vil gjerne høre fra noen som har to tette, hva dere synes om det. Og ville dere gjort det igjen liksom?:)
 
Hvis testene jeg har tatt i dag stemmer, så blir det ca 16,5 mnd mellom mine 2. [emoji173]️
Jeg ønsker meg to tette og vet at det mest sannsynlig blir hardt til tider. Men vil gjerne høre fra noen som har to tette, hva dere synes om det. Og ville dere gjort det igjen liksom?:)

Jeg har ikke bare to tette, men tre tette... yngstemann ble født en måned før eldstemann ble 3 år... og da var andremann 14 måneder... :D

Jeg ville ikke gjort noe annerledes... Jeg hadde alle tre hjemme hos meg 100% helt til de begynte på skolen. De er sin egne lille gjeng.. men det kan jeg nok takke det faktum at de er tre gutter. Vil anta at en blandet søskenflokk muligens ville vært noe annet.

I dag er de alle tenåringer og henger sammen alle timer de er her hjemme. :)

Lykke til med svangerskap, spedbarnstid og småbarnstid! :)
 
Jeg har ikke bare to tette, men tre tette... yngstemann ble født en måned før eldstemann ble 3 år... og da var andremann 14 måneder... :D

Jeg ville ikke gjort noe annerledes... Jeg hadde alle tre hjemme hos meg 100% helt til de begynte på skolen. De er sin egne lille gjeng.. men det kan jeg nok takke det faktum at de er tre gutter. Vil anta at en blandet søskenflokk muligens ville vært noe annet.

I dag er de alle tenåringer og henger sammen alle timer de er her hjemme. :)

Lykke til med svangerskap, spedbarnstid og småbarnstid! :)

Så herlig å lese[emoji173]️ det hørtes travelt ut med 3 så tette, men for en glede :D

Planen vår er at jeg også skal være hjemme med barna, og at de tidligst skal starte i b.hagen når de er 3 år. Det blir en spennende tid fremover, både som gravid og med to små:) jeg har en gutt fra før, håper de kan få ett godt vennskap uansett hvilket kjønn neste baby blir :D
 
Det er 21 mnd mellom mine to, men yngste er bare én mnd nå. Ville gjort det samme igjen, selv om det er vanskelig akkurat nå når yngste ser ut til å ha kolikk og jeg er mye alene med dem. Likevel har overgangen gått bra, og storebror er veldig kosen og snill med lillebror. Det går litt utover søvnen til eldste, og jeg skulle gjerne gitt ham mer oppmerksomhet noen ganger, men det er utrolig koselig å se dem sammen [emoji173]️
 
Det er 21 mnd mellom mine to, men yngste er bare én mnd nå. Ville gjort det samme igjen, selv om det er vanskelig akkurat nå når yngste ser ut til å ha kolikk og jeg er mye alene med dem. Likevel har overgangen gått bra, og storebror er veldig kosen og snill med lillebror. Det går litt utover søvnen til eldste, og jeg skulle gjerne gitt ham mer oppmerksomhet noen ganger, men det er utrolig koselig å se dem sammen [emoji173]️

Godt å lese<3 men trist at minste har kolikk :/
Jeg er også mye alene pga jobben til mannen, håper det går fint her også:)
 
Nå har ikke minstemann kommet ennå, blir 16 mnd mellom mine, så vet ikke hvordan det blir med to. Det jeg kan si noe om er at det er mye mer slitsomt å gå gravid (spesielt med hyperremesis ) og ha ansvar for en liten en hjemme. Blir ikke mye hvile i løpet sv dagen, dessverre. Har barnehage tilvenning denne uka (mini er 15 mnd) så krysser fingrene for at jeg f.o.m. Mandag ihvertfall kan få 3 timer "fri" midt på dagen.
 
Jeg venter nr. 2 og da blir det 23 mnd i mellom :p Ikke for tett synes jeg :)
 
Jeg venter og nr 2. Det blir ca 15mnd mellom om alt går bra. Er bare 8 uker på veg med nr 2. :)
 
Det er 19 mnd mellom mine to gutter og minstelillebror kommer i midten av desember. Da blir det nesten 3 år mellom mellomste og minste :) Synes at det har gått veldig bra- selfølgelig krangler di som di fleste søsken men di er mest gode venner ❤️ Gleder meg til å se di når lillebror blir født ; di sier selv at de gleder seg til å bli storebrødre ! Eldste er 4 år og 3mnd og mellomste er 2 år og 8 mnd :)
 
Det er 15 mnd mellom mine to. Minste er 1 år nå. Det går veldig fint. Klar det er travelt men de har så mye glede av hverandre! Lykke til :) Ville ikke valgt annerledes!
 
Back
Topp