Noen med speiderbarn som har vært på landsleir her?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Vi fikk i posten i dag invitasjon for eldsten til landsleir nå til sommeren, en uke.

Selvfølgelig skal han få være med, men hvor mye lommepenger er det normalt å sende med?
 
Har ikke speiderbarn, men vært et selv. Vært på fire landsleirer, en som speider, en som Rover, to som leder. Erfaringsmessig er d mye å kjøpe enn bare snop/brus/mat. Så kommer an på om barnet skal få kjøpe noe annet (eks er t/skjorte, genser, drikkeflaske, merker) sist landsleir solgte de mye forskjellig med tematrykk på. Hadde selv mamma med som leder når jeg var med som barn, så lommepenger husker jeg ikke om jeg fikk? [emoji848] Landsleir er jo kun hvert 4 år, så stas å ha noe fra leiren som en t skjorte el no.
Beklager at jeg ikke kan svare på spm ditt, men kanskje d gir en liten pekepinn? Landsleir er kjempegøy! Håper barnet ditt får en kjempe kjekk tur og en opplevelse han vil huske lenge [emoji5]
 
Diskuterte det med mannen da vi har vært på to landsleire begge to :)

Vi husker ikke hvor mye vi tok med oss, men enig over her at det kanskje kan være greit med litt ekstra hvis barnet er sånn at det gjerne vil kjøpe litt minner og sånn :)

De har ikke kanskje blitt såpass moderne at de tar Vipps? Hvis det kunne være en mulighet? :)

Håper eldste får en knallbra leir!! :D Hvor er leiren i år? :)
 
Mitt barn var på landsleir i sommer. Hadde 200 kr i lommepenger. Dette ble avtalt i troppen sammen med de andre foreldrene. Jeg førte over litt ekstra da han ville kjøpe seg ny speiderleir og noen kopper på leiren.
 
Back
Topp