Noen med putebarn?

Og synd om der som skrives forsvinner fordi en forventer å tolkes annerledes enn tegnsettingen er standardisert og oppfattes av folk flest.

Ok!

Jeg skriver utropstegn på ting jeg ønsker å fremheve, du får mene hva du vil om det.
 
Og synd om der som skrives forsvinner fordi en forventer å tolkes annerledes enn tegnsettingen er standardisert og oppfattes av folk flest.
Må si meg enig her, jeg og.
 
Sikkert kult for hun som laget denne tråden fordi hun lurte på noe. Så blir det til en diskusjon rundt bruken av utropstegn[emoji23]

jaja. Jeg bruker det for å fremheve setninger som er viktige, i mitt innlegg var det mange viktige ting fordi det var en del informasjon ang behandling fra sykehuset, for meg er det riktig å bruke et utrop og en fremhevning av setningene da, dere andre får gjerne ta dere nær av det og sende hverandre støtteerklæringer med "enig med deg" det bryr meg svært lite. For meg var det innlegget alvorlig og viktig og fortjente utropstegn, så se det gjerne som utrop eller hissig, da får man ihvertfall med seg det som står og hensikten min er oppnådd.

For min del er jeg ferdig med denne latterlige diskusjonen nå.

Også håper jeg TS fikk noen nyttige svar (rundt puter og hofteproblematikk) og at det går bra når lille nye kommer[emoji5]
 
Back
Topp