Noen med Herbalife erfaringer?

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg har alltid vært dårlig på frokost, og snuppa på 20 mnd har fortsatt ikke sovet en hel natt(våken mange ganger). Resultatet er at jeg sjelden er uthvilt og blir ikke mer opplagt uten frokost. Prøver å tvinge i meg litt, men bryter meg. Dette er en dårlig kombinasjon med både jobb og familieliv og ble anbefalt Herbalife av en bekjent. Frokostprosessen består av et glass vann med smak, te som skal gi energi (og være vanndrivende), samt en shake. Dette er himla tidkrevende prosess før jobb! Selv om flytende går bedre enn fast føde, sliter jeg. Er det noen som har positive erfaringer ift å gå mer energi av produktet? Merker dere så stor forskjell at dere anbefaler videre? Skulle jeg gå ned noen kg så er det topp, men det er ikke hovedgrunnen til at jeg velger dette. Jeg tror treningslyst vil komme med energinivået! Absolutt åpen for andre forslag
 
Last edited:
Ja jeg merket at jeg kunne gå på lite kalorier uten å være sliten, slapp, sur, sulten osv. Så tror det er mye næring i den :)
 
Mener det bare er tull. Alt annet er bedre. En banan. Frukt. Uansett hva. Bare ikke mat erstattet av pulver.... men jeg er sær der da! Min mening :)
 
Jeg har brukt shake som frokost tidligere, siden jeg sliter med å spise fast føde tidlig på morgenen. Det funket som bare det, selv om det kun var flytende. Var mett helt til lunsj, og kroppen likte godt å få litt påfyll tidligere enn vanlig. Kommer nok til å bestille noen igjen etter fødsel eller når jeg skal tilbake på jobb.
 
Ville nok vurdert andre ting. Havregrøt med syltetøy f.eks
 
Du, det skader ikke å prøve for å se om det funker for deg :) jeg hata frokost en lang periode, og herbalife sin funka kjempebra :) bland den litt tykkere enn hva d står på pakka :)
 
Jeg har alltid vært dårlig på frokost, og snuppa på 20 mnd har fortsatt ikke sovet en hel natt(våken mange ganger). Resultatet er at jeg sjelden er uthvilt og blir ikke mer opplagt uten frokost. Prøver å tvinge i meg litt, men bryter meg. Dette er en dårlig kombinasjon med både jobb og familieliv og ble anbefalt Herbalife av en bekjent. Frokostprosessen består av et glass vann med smak, te som skal gi energi (og være vanndrivende), samt en shake. Dette er himla tidkrevende prosess før jobb! Selv om flytende går bedre enn fast føde, sliter jeg. Er det noen som har positive erfaringer ift å gå mer energi av produktet? Merker dere så stor forskjell at dere anbefaler videre? Skulle jeg gå ned noen kg så er det topp, men det er ikke hovedgrunnen til at jeg velger dette. Jeg tror treningslyst vil komme med energinivået! Absolutt åpen for andre forslag

Spis en yoghurt i stedet, eller en banan, eller en smoothie som du lager dagen før og putter i en tett beholder.
Det er aldri noen vits med slike "mirakelprodukter," og det beste å spise er normal mat. :)

Finn noe du har lyst på. Mat skal være godt, ikke noe du tvinger i deg fordi du må, eller fordi du tror det skal gjøre underverker.
Trening, sunt kosthold (bestående av faktisk mat) og måtehold er nøkkelen for absolutt alle som skal ned i vekt og/eller få mer energi.
 
Hvis du prøver herbalife en periode så vil kroppen din bli vant til å få i seg næring tidlig på morgen. Så da vil du antageligvis bli sulten og få mer matlyst ut av vanen av å tilføre kroppen mat til det tidspunktet. Og da blir det kanskje lettere å få i seg mat senere :)
 
Back
Topp