Noen med bedre erfaring enn meg?

Anleggsfrue

Betatt av forumet
Junilykke2018
Slimproppen gikk i natt, har siden i morrest hadd nogenlunde sterke tak i rygg og mave, slik at det er ubehagelig og litt småvondt men klarer meg fint hjemme... de varer i ca 1 min og 30 sek og ca 5-9 minutter i mellom...

Er dette bare maserier eller er det noe på gang?
 
Kan være rier. Er banyen roligere og du ikke får liv i han, så hadde jeg ringt føden.
 
Kan være noe på gang, er jo ikke alle som opplever riene like vonde. Jeg hadde ringt føden og forklart hvordan det er, så får de vurdere om du bør komme inn for en sjekk. Om det er to timer inn og noe er på gang hadde jeg ikke turt vente for lenge i alle fall [emoji28]
 
Hos meg gikk slimproppen på morgenen, svake murringer i tak som kom sjeldent noen timer senere for deretter å bli skikkelige rier noen timer etter der igjen :) Lykke til!
 
En liten oppdatering ; riene har nå vært helt lik fra start, kjørte inn til tr.heim på tirsdagsmorgenen, hadde to cm åpning, ble lagt inn på barsel hotellet.. så gikk vi og coopet en del i byen, før vi kom oss til ro på hotellet... da begynte det, konstante rier non stop, fikk komme inn på sjekk, fortsatt 2 cm, ble sendt tilbake, time etterpå var det så vondt at jeg lå og hyperventilerte på hotellet, da sa bf at nok er nok nå drar vi tilbake, ble heldigvis lagt inn og fikk komme i badekaret og har brukt opp til 8-9 timer der i dag, ble til slutt anbefalt etter 48 timer med rier at vi setter epidural med en gang jeg var i aktiv fødsel, jeg dro ut tiden litt og prøvde å holde ut smertene uten hell og det ble satt epidural, og gud for en herlig følelse!! Nå 54 timer senere, 6 cm åpning og vannet er tatt, 30 minutter til de evt setter på drypp etter ny kontroll... dette har vært et helvette uten like men ser endelig enden!!
 
åååh så spennende <3
 
Så utrolig slitsomt med så langdrygt forløp!! Lykke til!!!
 
Back
Topp