Noen holder en skål Twist foran deg

Husker jeg leste en artikkel i VG (eller noe sånt) at Banantwist var kåret som årets mest populære. Og jeg bare... hva?? Det var rart! Men nå ser jeg at omtrent samtlige her nevner den. Hehe. Banan er dessverre for meg en av bitene som ligger igjen til slutt ( men de blir spist bare jeg er fysen nok [emoji23])
Ah det forklarer litt hvorfor så mange nevner den ja. For meg er det den dårligste ....eller vent...aprikosen er verre :p
 
Ah det forklarer litt hvorfor så mange nevner den ja. For meg er det den dårligste ....eller vent...aprikosen er verre :p

Ja. Banan, aprikos og den harde karamellen med sjokolade rundt ligger alltid igjen i min skål [emoji23]
 
Marsipan, nougat crisp og daim. [emoji14]
 
Neida kokos er ikke for alle. Mannen er nok enig med deg ja :)
Mannen her spiser også alt mulig med kokos [emoji14] haha.. Vi får faktisk spist opp alt fra twistskålen her. Det jeg ikke liker, spiser han. Og aprikos og banan klarer jeg lure dattera til å ta [emoji23]
 
Aprikos [emoji1303]
 
Mannen her spiser også alt mulig med kokos [emoji14] haha.. Vi får faktisk spist opp alt fra twistskålen her. Det jeg ikke liker, spiser han. Og aprikos og banan klarer jeg lure dattera til å ta [emoji23]
Så kjekt alt går med ;):D
 
Ville takket høflig nei og tenkt at det ikke er verdt det [emoji6]
 
Back
Topp