Noen fra Våler, Moss, Rygge?

Ronjasiiin

Andre møte med forumet
Jeg synes det hadde vært utrolig koselig å sett om det er noen fra Våler, Moss og Rygge område som skal ha baby i juni? Jeg bor i Våler, og kjenner ingen her ute, da jeg opprinnelig er fra Oslo. Hadde jo vært litt koselig å hatt en form for barselgruppe i nærområde til poden som kommer i juni :)
 
Bor i Fredrikstad ? :)
 
Jeg bor i Våler og har termin 23 mai [emoji4] jeg kjenner heller ikke så mange, er nyinnflyttet [emoji6]
 
Hei! Ser at dette er en gammel tråd.. Men prøver likevel. Vi har nettopp flyttet til Våler og kjenner ingen her. Jenta vår er født i mai :) om noen fortsatt er interessert i og finne på noe i nærområdet så si gjerne ifra.
 
Hei! Ser at dette er en gammel tråd.. Men prøver likevel. Vi har nettopp flyttet til Våler og kjenner ingen her. Jenta vår er født i mai :) om noen fortsatt er interessert i og finne på noe i nærområdet så si gjerne ifra.
Hei på deg! :)
Hva med å lage en tråd på Generelt? Der er det masse folk fra forskjellige termin og barselgrupper, prøv der, kanskje du får napp ;)
 
Hei! Ser at dette er en gammel tråd.. Men prøver likevel. Vi har nettopp flyttet til Våler og kjenner ingen her. Jenta vår er født i mai :) om noen fortsatt er interessert i og finne på noe i nærområdet så si gjerne ifra.

Hei [emoji4] Vi bor i Moss, jeg er 21 og har en sønn født i juni [emoji4]
 
Back
Topp