Noen flere som sliter med å sove?

Hehe! [emoji28] prøvde å tyde det, og føler det kanskje har noe med at jeg føler jeg må "sikre lina". Altså, være sikker på at alt er som det skal og at ingenting skal gå galt. Og det stemmer jo, for jeg er jo livredd for at noe skal gå galt. Mens det med oppryddinga skjønte jeg ingenting av [emoji15]

Spent på hva denne natten bringer [emoji53]?
Kanskje oppryddingen var et lite redeinstinkt som vil gjøre alt klart? [emoji23]

Ja blir spennende å se om det kommer noe mer sært i natt!

Sov godt og drøm søtt/sært [emoji6]
 
Kanskje oppryddingen var et lite redeinstinkt som vil gjøre alt klart? [emoji23]

Ja blir spennende å se om det kommer noe mer sært i natt!

Sov godt og drøm søtt/sært [emoji6]

Takk [emoji6] drømte i natt og, men husker ikke hva... så kan ikke ha vært så gærent.
Du har rett! Var sikkert redeinstinktet som startet [emoji1360]
 
Jeg er konstant trøtt å sliten, men våkner hver 30 -60 min og da bruker jeg lang tid på å sovne igjen....
 
Jeg er konstant trøtt å sliten, men våkner hver 30 -60 min og da bruker jeg lang tid på å sovne igjen....
Hørtes slitsomt ut. Håper det håper seg til av seg selv.
Har du prøvd meditasjonsapp? Har tidligere hatt mye søvnproblem og det hjalp. Dessverre finnes ikke den appen jeg brukte lengre, så kan ikke anbefale en spesifikk.
 
Hørtes slitsomt ut. Håper det håper seg til av seg selv.
Har du prøvd meditasjonsapp? Har tidligere hatt mye søvnproblem og det hjalp. Dessverre finnes ikke den appen jeg brukte lengre, så kan ikke anbefale en spesifikk.

Nei, det har jeg ikke prøvd før [emoji4] takk for tips[emoji4]
 
I natt hadde jeg mareritt om at vi hadde innbrudd! Vekte gubben og fikk han til å sjekke.
Vi hadde innbrudd her første uken vi bodde i denne leiligheten for 2,5år siden. Så sikkert bare minner som dukket opp i hormonkaoset...
Ikke lett å sovne igjen med sånne mareritt...
 
I natt hadde jeg mareritt om at vi hadde innbrudd! Vekte gubben og fikk han til å sjekke.
Vi hadde innbrudd her første uken vi bodde i denne leiligheten for 2,5år siden. Så sikkert bare minner som dukket opp i hormonkaoset...
Ikke lett å sovne igjen med sånne mareritt...
Uff, så ekkelt :( ei venninne av meg, samboeren hennes og sønnen som da var 3-4mnd kom hjem til huset deres, og følte at noe ikke var helt som det skal. De hørte et stort brak fra stua, og da de kom inn var verandadøren vrengt opp utover og stod på vidt gap. Så de overrasket den som hadde brutt seg inn! Hun føler seg enda ikke fullstendig trygg alene hjemme, og dette er halvannet år siden :(
 
Uff, så ekkelt :( ei venninne av meg, samboeren hennes og sønnen som da var 3-4mnd kom hjem til huset deres, og følte at noe ikke var helt som det skal. De hørte et stort brak fra stua, og da de kom inn var verandadøren vrengt opp utover og stod på vidt gap. Så de overrasket den som hadde brutt seg inn! Hun føler seg enda ikke fullstendig trygg alene hjemme, og dette er halvannet år siden :(
Tok tid før det gikk greit å være alene hjemme. Og får fremdeles den ekle følelsen. Men går stortsett greit. Værste var at det skjedde når vi sov og at det er takket være vaktkatten vår at vi våkna..

Her var det en rusmissbruker som trodde han var hos kompisen sin. Hadde satt seg og slått på en pc! Tatt av skoene og greier... Så ikke helt til stede, men relativt grei innbryter [emoji23] Drit ekkelt for det om. Er jo ikke godt å vite hvordan en rusa person reagerer på konfrontasjon. Men han gikk når han skjønte at han var gått feil.
 
Tok tid før det gikk greit å være alene hjemme. Og får fremdeles den ekle følelsen. Men går stortsett greit. Værste var at det skjedde når vi sov og at det er takket være vaktkatten vår at vi våkna..

Her var det en rusmissbruker som trodde han var hos kompisen sin. Hadde satt seg og slått på en pc! Tatt av skoene og greier... Så ikke helt til stede, men relativt grei innbryter [emoji23] Drit ekkelt for det om. Er jo ikke godt å vite hvordan en rusa person reagerer på konfrontasjon. Men han gikk når han skjønte at han var gått feil.
Hørtes veldig ekkelt ut fordi om :( godt det går stort sett greit da :)
 
Jeg sliter med å sove de siste tre dagene. Nå lå jeg våken i over en time (kl. 3 om natta). Valgte derfor å stå opp, slite ut øynene på PC, spise frokost med mannen når han står opp kl. 6 for å så legge meg igjen.
Heldigvis skal jeg ikke på jobb i dag og permisjon starter i morgen, så jeg kan sove da kroppen krever det. Håper bare dette ikke ødelegger døgnrytmen.
 
Ja! Sovner raskt, men våkner ofte i 2-3 tiden for å tisse og får ikke sovet igjen. Skal på tidligvakt nå og har sovet 2,5 timer [emoji37]
 
Sover som en stein, men våkner rundt 2-3 for å tisse, også har jeg merkelige drømmer nesten hver eneste natt [emoji85]
 
Er så happy over å være gravid at jeg ikke får sove :p Ligger våken i timesvis å tenker og planlegger :D
Men nå i natt er det korsryggen som er sååå vond. Blir tur til legen i morgen.
 
Er så happy over å være gravid at jeg ikke får sove [emoji14] Ligger våken i timesvis å tenker og planlegger :D
Men nå i natt er det korsryggen som er sååå vond. Blir tur til legen i morgen.
Så koselig å ligge å planlegge [emoji4] Det er en god grunn til å ikke få sove, hehe!

God bedring med ryggen!
 
Føler det er enten eller om dagen. Er mye trøtt da [emoji23]
 
Back
Topp