Noen flere som sliter med å sove?

Turbo

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Jeg har skikkelig vanskelig for å sove skikkelig jeg, selv om jeg er trøtt som en dupp! :(
Jeg er våken i mange timer midt på svarte natta..
Noen fler..?
Og noen råd..?
 
Jeg våknet av mareritt for par timer siden. Så du er ikke alene [emoji4]
Har nok ingen råd.
Håper søvnen normalisere seg igjen. Natta
 
Er oppe å tisser masse, 3-4 ganger pr. natt. Så da våkner jeg alltid litt til. Irriterende!! Men er oppe å tisser når jeg ikke er gravid også.

Og når jeg sover, så drømmer jeg så utrolig mye rare ting!
 
Er oppe å tisser masse, 3-4 ganger pr. natt. Så da våkner jeg alltid litt til. Irriterende!! Men er oppe å tisser når jeg ikke er gravid også.

Og når jeg sover, så drømmer jeg så utrolig mye rare ting!
Har du gøye drømmer? Jeg synes det er så morsomt med rare drømmer!
 
Sliter sikkelig.. som deg, brått lys våken.. slitsomt.. håper det normaliserer seg snart..
 
Sovner lett, men er oppe og tisser 3-4 ganger natta, åsså våkner jeg mellom 6 og 7 hver morgen og sliter med å sovne igjen, uansett hvor dårlig jeg har sovet [emoji58]
 
Våkner tidlig hver morgen å må tisse :p
Noen ganger får jeg sove videre, men andre ganger er jeg for kvalm
 
Jeg er oppe noen ganger å tisser, å våkner rundt 5-7 hver morgen, og jeg har tidligere sove til langt på dag om jeg kunne :-O men så har jeg en ettermiddagslur åsså :)
 
Sovner som en stein, men våkner og må tisse midt på natta og tidlig om morgenen. Har noen litt rare drømmer også.
I natt drømte jeg om en hest jeg måtte hjelpe å feste grimen (?) på... og senere var jeg på en båt som jeg måtte feste til land da vi ankom destinasjonen der jeg også hjalp ett barn opp stigen siden det var ganske høyt opp til brygga. Måtte også hjelpe med å rydde hos noen, det var mye sengetøy og dopapir som skulle kastes.. [emoji53]
 
Sovner som en stein, men våkner og må tisse midt på natta og tidlig om morgenen. Har noen litt rare drømmer også.
I natt drømte jeg om en hest jeg måtte hjelpe å feste grimen (?) på... og senere var jeg på en båt som jeg måtte feste til land da vi ankom destinasjonen der jeg også hjalp ett barn opp stigen siden det var ganske høyt opp til brygga. Måtte også hjelpe med å rydde hos noen, det var mye sengetøy og dopapir som skulle kastes.. [emoji53]
Haha! Fantastisk sært [emoji23]
 
Haha! Fantastisk sært [emoji23]

Hehe! [emoji28] prøvde å tyde det, og føler det kanskje har noe med at jeg føler jeg må "sikre lina". Altså, være sikker på at alt er som det skal og at ingenting skal gå galt. Og det stemmer jo, for jeg er jo livredd for at noe skal gå galt. Mens det med oppryddinga skjønte jeg ingenting av [emoji15]

Spent på hva denne natten bringer [emoji53]?
 
Back
Topp