Noen flere som plutselig er blitt en bedre husmor?

håp2017

Forelsket i forumet
De siste ukene merker jeg at jeg har blitt mer interessert i matlaging, jeg som aldri har likt det [emoji23] Jeg tør også å vike fra oppskrifter og prøve meg litt fram! Jeg har også bakt et par ganger, noe jeg hvert fall ikke liker, og jeg er flinkere til å holde huset rent og ordentlig. Flere som merker at de gjør seg klar for nye roller? [emoji38]
 
Her er det motsatt. Husmora har dratt på ruge ferie. [emoji23] Henger nok sammen med at formen fortsatt ikke er helt på topp og energien brukes på jobb og til 6 åringen.
 
Ja! Jeg liker å lage mat, men den siste måneden har jeg likt det veldig godt. Nå prøver jeg meg på alt mulig kult, og huset er generelt bedre. Det skyldes nok at jeg har vært sykemeldt, så jeg har hatt litt energi til å støvsuge og lage skikkelig mat. Det går nok over når jeg begynner å jobbe igjen, da har jeg ikke energi til noe:p
 
Hehe nei. Jeg har så ille bekkenløsning at jeg blir gåen av å lage brødskiver. Her har mannen tatt over nesten alt, bortsett fra vask av bad(jeg er så pirkete at han får ikke lov).. Er flaks han er kokk da, flinkere til å lage mat enn meg! :D
 
Ja! Jeg liker å lage mat, men den siste måneden har jeg likt det veldig godt. Nå prøver jeg meg på alt mulig kult, og huset er generelt bedre. Det skyldes nok at jeg har vært sykemeldt, så jeg har hatt litt energi til å støvsuge og lage skikkelig mat. Det går nok over når jeg begynner å jobbe igjen, da har jeg ikke energi til noe:p

Hehe, godt vi er flere [emoji38]
 
Hehe nei. Jeg har så ille bekkenløsning at jeg blir gåen av å lage brødskiver. Her har mannen tatt over nesten alt, bortsett fra vask av bad(jeg er så pirkete at han får ikke lov).. Er flaks han er kokk da, flinkere til å lage mat enn meg! :D

Vet hvordan det er når mannfolka ikke klarer å gjøre det skikkelig [emoji23] Her måtte vi til slutt lage en deal, han betaler mer i mnd mot at jeg står for husarbeid, nå slipper vi evig krangel om tema [emoji12] blir spennende etter hvert som jeg blir tyngre i rumpa da
 
Det kommer seg i hvert fall. Har så dårlig samvittighet for guttene mine siden jeg har vært så dårlig så lenge. Men nå forsøker mor å trå til. Nettopp vasket hele huset og skal lage god middag:). Hjelper å være 50% sykemeldt siden jeg dupper av uten å kunne kontrollere det hver dag kl 14[emoji23]..
 
Bedre husmor vet jeg ikke akkurat. For manen gjør alt; rydder, vasker klær, lager mat, etc etc.....
Men, jeg har begynt å hekle litt da! Så det er da noe :hilarious:
 
Back
Topp