Noen føler de må bæsje når de blir kåte

  • Trådstarter fortvillet pinnvin
  • Opprettet
F

fortvillet pinnvin

Guest
Jeg er i et fast forhold over 8 år. Men har problemer med sex i perioder. Har kronisk sykdom med smerter så det er lett å bruke dette som unnskyldning når dette " andre " problemet er helt problematisk!

Jeg blir nesten hele tiden tiltrukket av min kjære. Men ofte må jeg legge følelsene under teppet liksom. Fordi når jeg blir kåt må jeg bæsje. Det er ikke noe lett og jeg vet ikke selv hvordan jeg skal gripe dette problemet. Min kjære vet ikke om dette problemet. Fordi han tror jeg sliter med mageproblemer i perioder. Fordi jeg kan fly på do i flere timer.

Jeg blir trist og lei meg! Redd for hvordan min kjære skal eventuelt ta dette problemet! At han ville trodd jeg hadde ikke følelser fordi kroppen min sender ut andre signaler når jeg blir kåt!

Vet ikke lenger hvordan jeg skal ta dette problemet. Det er ubehagelig! Har ikke tatt forholdet lenger enn til samboere. Jeg har en indre sperre til å gå videre. Vi ønsker oss barn og gifte oss. Men har tatt forholdet rolig fremover siden jeg har en kronisk smerte sykdom.

Lurer på hva dette kan komme av.

Tør ikke å si det til noen!

Håper det finnes et svar!
 
Har aldri hørt om dette selv, eller vært borti noe sånt. Men tror nok jeg ville vurdert å dra til legen med problemet. Mye bedre å få en profesjonell mening der, også få hjelp til å komme seg videre. Skjønner fortvilelsen din, kjipt med et slikt problem og skjønner at du sliter med å ta forholdet videre.
Ta turen til legen du. Og lykke til videre :)
 
Har aldri hørt om dette selv, eller vært borti noe sånt. Men tror nok jeg ville vurdert å dra til legen med problemet. Mye bedre å få en profesjonell mening der, også få hjelp til å komme seg videre. Skjønner fortvilelsen din, kjipt med et slikt problem og skjønner at du sliter med å ta forholdet videre.
Ta turen til legen du. Og lykke til videre :)
Signerer.
Masse lykke til :)


Sendt fra iphone via bv forums app
 
Det kam være irritabel tarm. Når hormonene herjer i kroppen kan tarmen også oppføre seg rart. Eller når du blir stressa som jeg kan tenke meg du blir kan også fordøyelses systemet danne egne rutiner som gir trang til å gå på do.
Ville snakket med legen om det.
I mellomtiden kan du prøve å kutte ut gjær fra kosten. Bare en uke for å se om mageproblemene roer seg.

Kan være greit å lese om gjær fri kost og low fodmap diett.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har heller aldri hørt om det men ville tatt en tur til legen med det :)
 
Aldrig hørt om det før .. Men førstår ikkje att du ikkje tar kontakt me legen.
 
Jeg kan sitte en halv dag på do med løs mage.

Flere ganger har jeg hatt skikkelig lyst på sex hele dagen men ble sittende på do med løs mage.

Tør ikke å ta dette opp med lege. Kanskje det finnes noen prøver heller enn kan ta...
 
Jeg kan sitte en halv dag på do med løs mage.

Flere ganger har jeg hatt skikkelig lyst på sex hele dagen men ble sittende på do med løs mage.

Tør ikke å ta dette opp med lege. Kanskje det finnes noen prøver heller enn kan ta...
Hvis du ikke tør å ta det opp med lege, så kan man heller ikke hjelpe deg?


Sendt fra iphone via bv forums app
 
Du må bare tørre å ta det opp med legen. Det er ikke normalt å sitte på do en halv dag med løs mage. Mulig økt blodgjennomstrømning i nedre del av magen utløser ett eller annet. Det er tydelig at tarmen din ikke fungerer som den skal. Eller er det psykisk?? Kanskje en sexolog kunne vært lettere å snakke med?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er i et fast forhold over 8 år. Men har problemer med sex i perioder. Har kronisk sykdom med smerter så det er lett å bruke dette som unnskyldning når dette " andre " problemet er helt problematisk!

Jeg blir nesten hele tiden tiltrukket av min kjære. Men ofte må jeg legge følelsene under teppet liksom. Fordi når jeg blir kåt må jeg bæsje. Det er ikke noe lett og jeg vet ikke selv hvordan jeg skal gripe dette problemet. Min kjære vet ikke om dette problemet. Fordi han tror jeg sliter med mageproblemer i perioder. Fordi jeg kan fly på do i flere timer.

Jeg blir trist og lei meg! Redd for hvordan min kjære skal eventuelt ta dette problemet! At han ville trodd jeg hadde ikke følelser fordi kroppen min sender ut andre signaler når jeg blir kåt!

Vet ikke lenger hvordan jeg skal ta dette problemet. Det er ubehagelig! Har ikke tatt forholdet lenger enn til samboere. Jeg har en indre sperre til å gå videre. Vi ønsker oss barn og gifte oss. Men har tatt forholdet rolig fremover siden jeg har en kronisk smerte sykdom.

Lurer på hva dette kan komme av.

Tør ikke å si det til noen!

Håper det finnes et svar!

Hei! Kom over denne tråden da jeg har samme problem som deg. Lurer på om du noen gang fikk et svar fra lege eller lignende, og om du fant ut av noe som funker for deg?
 
Back
Topp