noen av dere som har caremaxx doppler??...

Lulu

Flørter med forumet
Finner ikke ut hvordan den virker...Har satt i batteriet(liten runding på stor runding), og så står det at det skal komme et lys på, men ingen lys på min. Kor skal det lyset komme? Tok på gel på magen, beveget...hører inegen lyder... Ka gjør eg feil?

No blir eg litt bekymret. Har hørt hjertlyd hos jordmor uke 12, og vært på ul i uke 13. Men no har eg vært til tannlege og går på penicillin, så no er eg bekymret for om noe er galt...

 
Huff da, ville nok ha satsa på å fått det lyset til å funke før du leter etter hjertelyd. Virker ikke som den er på når det ikke er lys :) Har ikke sånn selv da så vet ikke. Lest bruksanvisninga mange nok ganger? Kanskje google det? :)
 
hadde ikke ordnet batteriet godt nok på plass, så nå kom lyset på. men fant ingen hjertelyd til babyen. Noen som har noe triks? nå beg eg å bli bekymret...
 
er du langt på vei???
jeg trenger ikke bestandig å finne hjertelyden, selv om jeg er i uke 13, og hører jordmødrene heller ikke trenger å finne den enda, så tror ikke du trenger å bli så bekymret;)
jeg ble også det første gang da jeg prøvde den.
 
nå så jeg jo hvor langt på vei du er.. men tror ikke du trenger å være så bekymret alikevell, kanskje du ikke holder den riktig...
 
Jeg har fått lånt en caremaxx doppler av ei venninne, men finner heller ingen hjertelyd. Var på UL på mandag, 12+2 og fikk se en liten sprellende krabat! Hører noen sier at det er utrolig vanskelig å finne hjertelyden når de beveger seg så veldig, blir nok du finner lyd når den blir større! Alt er nok helt fint skal du se :)
 
Siden eg ikke fant hjertelyd var eg innom fastlegen min idag, og han fant hjertelyden! Så nå slapper eg av. Men han sa det at eg hadde nok ikke funnet hjertelyden med mitt apparat så tidlig, men eg kunne prøve igjen litt seinere ut i svangerskapet, uke 20 og der omkring sa han...
Caremaxxen ligger eg langt vekk foreløpig, skaper bare bekymringer for meg!
 
Litt sent svar, men kan jo finnes av nyere brukere:
Caremaxx doppler funker fra uke 16 og ut. Og er ikke noen selvfølge at du finner hjertelyd selv. Dra til jordmor hvis du er bekymret. :)
 
Back
Topp