Noen andre som venter nr 2 i oktober?

Venter nr 3, men jenta mi er tenåring. :) Gutten min blir 10 måneder i morgen. Så kjenner at jeg er trøtt ja. :)
 
Hvordan er deres energi? Her har jeg en 14 mnd gammel unge, og føler meg helt død hele tiden. Har ikke fått barnehageplass før i august.. Er så sliten..

Venter ikke nr 2 men nr 4 og har ei på 11 mnd hjemme :happy: og skal ikke ha henne i bhg før 2018 men dagmamma 50% fra oktober :happy: energien er helt på topp i forhold til før jeg ble gravid :happy: kunne ha løpt maraton hadde det ikke vært for kondisen xsmile8
 
Jeg venter og nr 2 og kjenner jeg har veldig lite energi til overs til han lille på 1.5 år! Har en mann som jobber mye, men som heldigvis er kjempe flink når han først kommer hjem :)
 
Jeg har ei datter på 2 år. Merker virkelig at jeg har lite energi til overs ja. Spesielt etter at jeg har vært på jobb.
 
Har en på 20 mnd. Har vært helt tomt for energi, målet har vært å få han i seng, så flate rett ut på sofaen. Mye på jobb i tillegg, så det kom til et punkt hvor det ikke fungerte så bra, og symptomer fra bekken, kvalme og hodepine blir værre når jeg er så sliten. Sykemeldt nå med ordre om å legge meg å sove når han er i barnehagen og mannen på jobb.
 
Venter nr2, første er straks 1,5 :) går egentlig ganske greit. Men skal sies at mannen både bringer og henter i bhg. Når jeg kommer hjem fra jobb så har han enten startet på middagen ellers så lager vi den sammen (alternativt, han lager mens jeg leker med ungen :) ). Så tar jeg gjerne bad/kveldsstell og legging - hender jeg sovner når jeg skal legge ham [emoji14]
 
Har en på 20 mnd. Har vært helt tomt for energi, målet har vært å få han i seng, så flate rett ut på sofaen. Mye på jobb i tillegg, så det kom til et punkt hvor det ikke fungerte så bra, og symptomer fra bekken, kvalme og hodepine blir værre når jeg er så sliten. Sykemeldt nå med ordre om å legge meg å sove når han er i barnehagen og mannen på jobb.
Samme som meg det. Du får ha god bedring! [emoji26][emoji55]
 
Har en på 20 mnd. Har vært helt tomt for energi, målet har vært å få han i seng, så flate rett ut på sofaen. Mye på jobb i tillegg, så det kom til et punkt hvor det ikke fungerte så bra, og symptomer fra bekken, kvalme og hodepine blir værre når jeg er så sliten. Sykemeldt nå med ordre om å legge meg å sove når han er i barnehagen og mannen på jobb.
Samme som meg det. Du får ha god bedring! [emoji26][emoji55]
 
Har en på 20 mnd. Har vært helt tomt for energi, målet har vært å få han i seng, så flate rett ut på sofaen. Mye på jobb i tillegg, så det kom til et punkt hvor det ikke fungerte så bra, og symptomer fra bekken, kvalme og hodepine blir værre når jeg er så sliten. Sykemeldt nå med ordre om å legge meg å sove når han er i barnehagen og mannen på jobb.
Samme som meg det. Du får ha god bedring! [emoji26][emoji55]
 
Back
Topp