Noen andre som venter nr 2 i oktober?

Småbarnsmor16

Flørter med forumet
Hvordan er deres energi? Her har jeg en 14 mnd gammel unge, og føler meg helt død hele tiden. Har ikke fått barnehageplass før i august.. Er så sliten..
 
Ja, men første har rukket å bli 4 år. Jeg sier heldigvis, for han klarer å gjøre det meste selv, hvis han vil. :)
 
Ja venter Nr 2 og 3 (4 og 5-mannen har 2 fra før) mini har blitt 3 år nå da riktignok [emoji4]
 
Jeg har en som blir 2 i juli og har termin oktober m nr 2. Jeg er konstant sliten og sovner på sofaen hele tiden
 
Ja, har ei jente på 2 år som jeg er hjemme med. De siste ukene har vært utrolig kjedelige for oss begge da energien var i bånn, hadde ekstrem kvalme og var generelt veldig dårlig.

Nå føler jeg meg endelig litt bedre og vi kan dermed være litt mer normale igjen. Vi gleder oss veldig til å ha to små i hus! Jeg merker at nå som jenta mi er så stor at vi kan holde samtaler er det mye koseligere å være hjemme og jeg gleder meg til hun kommer til spørre-alderen.

For vår del blir mannen hjemme den første måneden etter at minste er født slik at han kan ta med eldste på treffene de første ukene så hun får leke med de andre barna og ikke kjeder seg for mye. Ellers tar jeg nok med minsten ut når h*n når fødselsvekta og ellers har det bra. [emoji4]
 
Har ein 2 åring som klapper meg på magen å seie baby fot [emoji4] Er hjemme med han enda og synes det går kjempe godt. Er fortsatt ikke kvitt kvalmen (16+2) og har fått ein kraftig forkjølelse i tillegg, så formen kunne jo vært bedre..
 
Jeg, men første er 6 år så føler nesten ikke det teller [emoji14] ...ennå
 
Venter nr 2 og har ei på snart 1.5 år. Jeg er ofte sliten og synes det er veldig greit at mannen tar soppas mye når han er hjemme [emoji4]
 
Ja, storesøster kommer til å være ca 14 mnd når babyen kommer [emoji4]
Jeg er ekstremt sliten, så er glad jeg har baby som sover mye, også på dagen, da har jeg muligheten til å sove så mye jeg trenger [emoji4]
 
Hadde ikke klart dette uten mannen min heller [emoji4]
Ja, det er helt utrolig tungt.. jeg synes det er helt forferdelig når mannen er på jobb. Jobber borte i 14 dager.. Er somregel da helt ødelagt når han kommer hjem igjen.
 
Har ei som blir 2 år i juli å jeg fungerer ikke etter jobb [emoji85][emoji13]
 
Ja, storesøster kommer til å være ca 14 mnd når babyen kommer [emoji4]
Jeg er ekstremt sliten, så er glad jeg har baby som sover mye, også på dagen, da har jeg muligheten til å sove så mye jeg trenger [emoji4]
Så heldig du er som har en som sover mye. Her er det morning kl 6. Leggetid kl 10-11. Sover da fra en halvtime til en time.. Så da prioriterer jeg å gjøre ting i huset, men skulle nok lagt meg ned også. Tar litt tid før jeg sovner og vipps så har jeg sovet 10 minutter bare[emoji85]
 
Ja, det er helt utrolig tungt.. jeg synes det er helt forferdelig når mannen er på jobb. Jobber borte i 14 dager.. Er somregel da helt ødelagt når han kommer hjem igjen.
Det er jo veldig forståelig. Her har mannen 7-16 jobb. Men til tider mye overtid. Sist uke jobbet han 3 av 5 dager overtid. Var helt kjørt nå han kom hjem. La meg når jeg hadde lagt ungen i 18 tiden [emoji122][emoji85]
 
Sovner også på sofaen hele tiden Med en gang mannen kommer hjem fra jobb, så må jeg gå å legge meg.[emoji28]
Når mannen min kommer hjem fra jobb, lager jeg middag og rydder. Junior legger seg kl 19 og da sovner jeg på sofaen. Men hadde ikke klart det uten mannen min
 
Ja, venter nr 2. Men min første er snart 9 år, så klarer seg selv...
 
Back
Topp