Noen andre som sliter med xdame ?

Glapia18

Betatt av forumet
Høres voldsomt ut. Det er det ikke.
Det er bare ei dame jeg vet om som kjæresten min holdt på med et halvt års tid får han møtte meg...

Jeg sliter med tankene og lav selvtillit her.
Er vi flere som kan være sånn?

Skulle ønske jeg bare kunne ignorere å
Overse henne helt. Men jeg klarer ikke. Har ytret det noen ganger til kjæresten min og han sier at jeg gir henne ufortjent mye oppmerksomhet...

Men ja, er gravid og hormonene er vel ekstra i sving nå ... heheh
 
Hva gjør hun?

Eksen til min mann tok helt av med meldinger til både meg og han da vi ble sammen. Hun sender fortsatt meldinger til svigermor. 8 år etter at jeg og mannen ble sammen.
Jeg får ikke gjort noe med det, mannen valgte å fri til meg. Og gifte seg med meg. Og få barn med meg.

At eksen hans ikke kommer over det er egentlig mest trist.
 
Jeg opplevde å få melding på fb fra en av min samboers ekser når vi hadde vært sammen i tre år. der advarte hun meg mot han og oppfordret meg til å dumpe han. De hadde vært sammen i et halvt år. [emoji849] vært sammen i 9 år nå
 
Har opplevd å få diverse trusselmeldinger fra hans eks. Nå, 3 år senere hater hun meg fortsatt men det får hun jo bare gjøre. Det jeg syns er trist er at hun bruker deres felles barn mye mot mannen om hun ikke får det som hun vil. Jeg har fått beskjed om at jeg både har ødelagt hennes familie, at hun håper karmaen kommer å biter meg i ræva, at de fortsatt er sammen (3.5 år siden bruddet) osv osv. Hun er ekstremt bitter (men har funnet seg en ny mann da...) Og han blir jo fryktelilg sliten stakkars. Det skjønner jeg godt. Men håper hennes er vel å ødelegge mellom han og meg fordi hun ser vi har det så bra sammen, noe de desverre (heldigvis for min deg :p) ikke hadde.
 
Hun kommer vel forøvrig til å rakne i vinkel når hun finner ut at hennes barn skal få en lillebror/lillesøster. Holymoly. Ser det for meg. Den røyksoppen..
 
Har heldigvis bare snille ekser. Sambo har et par "dater" han drev på med, men de må bare komme å prøve seg. ;)
 
Nope. Men jeg er hun som har sendt meldinger til "eksen" da (vi var egentlig aldri sammen, bare et mellomstopp for oss begge). To stk sendte jeg på en periode over et halvår. Gratulerte med samboer i den første (var ærlig og oppriktig ment) og med baby i den andre. Og så uttrykte jeg at det var festlig at vi begge fikk kjærester på samme tid, og at det var enda mer festlig at vi begge fikk barn en mnd fra hverandre.

Han blokkerte meg, om det var han eller henne aner jeg ikke.
 
Samboer har fått noen meldinger fra en eks som ikke ser ut til å komme helt over han, enda det snart er 10 år siden og han hater henne da hun var utro. Tror ikke hun sender flere meldinger nå etter hva samboer skrev til henne sist gang:p På tide å ta et hint liksom.
 
Min mann, og jeg måtte utsette giftermål på grunn av hans x...
Hun kasta han ut, og drog inn en annen mann. Han trodde dem hadde blitt automatisk skilt etter separasjon. Men det måtte jo en av dem gjøre i form av papirer.
Hun kunne bare skrevet under på skifte papirer men, nektet. Dermed måtte vi avlyse alt, og vente to år. Hun prøvde og vinne han tilbake. Han blokkerte henne etter hun prøvde, og smiske seg inn i livet hans igjen. At vi var samboere, og at vi skulle ha et barn sammen ga hun blaffen i...
 
Min mann, og jeg måtte utsette giftermål på grunn av hans x...
Hun kasta han ut, og drog inn en annen mann. Han trodde dem hadde blitt automatisk skilt etter separasjon. Men det måtte jo en av dem gjøre i form av papirer.
Hun kunne bare skrevet under på skifte papirer men, nektet. Dermed måtte vi avlyse alt, og vente to år. Hun prøvde og vinne han tilbake. Han blokkerte henne etter hun prøvde, og smiske seg inn i livet hans igjen. At vi var samboere, og at vi skulle ha et barn sammen ga hun blaffen i...

Whaaat? Så i teorien kan man være så uheldig at det ikke går an å skille seg fra et monster?
 
Whaaat? Så i teorien kan man være så uheldig at det ikke går an å skille seg fra et monster?
Neida, du får skilsmisse, men om den ene parten ikke signerer skiftepapirer, må det gå to år før du kan gifte deg på nytt.

Og så må det jo søkes om selvsagt.

Om du er gift med et monster (blir beviselig mishandlet fysisk og/eller psykisk, kan ekteskapet oppløses umiddelbart uten separasjon og skifteerklæring.
 
Last edited:
Nope. Men jeg er hun som har sendt meldinger til "eksen" da (vi var egentlig aldri sammen, bare et mellomstopp for oss begge). To stk sendte jeg på en periode over et halvår. Gratulerte med samboer i den første (var ærlig og oppriktig ment) og med baby i den andre. Og så uttrykte jeg at det var festlig at vi begge fikk kjærester på samme tid, og at det var enda mer festlig at vi begge fikk barn en mnd fra hverandre.

Han blokkerte meg, om det var han eller henne aner jeg ikke.
Dette blir jo noe helt annet. Bare hyggelig :) ikke som den crazy bananas mammaen til mine stebarn.. Skjønner ikke hvorfor Hun ikke kan være glad på våre vegne når hun til og med har gått videre med ny mann selc :/
 
Samboer har fått noen meldinger fra en eks som ikke ser ut til å komme helt over han, enda det snart er 10 år siden og han hater henne da hun var utro. Tror ikke hun sender flere meldinger nå etter hva samboer skrev til henne sist gang:p På tide å ta et hint liksom.
Håper min snart blir mann nok til å si ifra ordentlig også. De må jo ha kontakt og prøve å vedlikeholde et godt forhold med tanke på barna men er jo måte på hva da trenger å blande seg opp i liksom..
 
Min mann, og jeg måtte utsette giftermål på grunn av hans x...
Hun kasta han ut, og drog inn en annen mann. Han trodde dem hadde blitt automatisk skilt etter separasjon. Men det måtte jo en av dem gjøre i form av papirer.
Hun kunne bare skrevet under på skifte papirer men, nektet. Dermed måtte vi avlyse alt, og vente to år. Hun prøvde og vinne han tilbake. Han blokkerte henne etter hun prøvde, og smiske seg inn i livet hans igjen. At vi var samboere, og at vi skulle ha et barn sammen ga hun blaffen i...
Dæven døtte. Noen mennesker har virkelig ikke respekt for hverken seg selv eller andre....
 
Nei, ingen slitsomme ekser, men jeg har opplevd å få "anonyme" meldinger fra hun som er sammen med en ungdomskjæreste av meg.
Det er 14 år siden vi var sammen, og de to er gift og har barn i dag.
Hun kan fint finne på å sende "kryptiske" meldinger som f.eks: "Du kan angre nå som du ikke ble valgt." Eller: "Du dreit deg ut og gikk glipp av noe stort." (Det var jeg som gjorde det slutt med ham, fordi han var utro, og dum som et brød. ...)
Dette gjør hun fordi hun var forelsket i ham på den tiden vi var sammen, og han valgte meg den gang.
Jeg har aldri møtt henne, eller snakket med henne.

DA er du sjalu da. :laughing025
 
Håper min snart blir mann nok til å si ifra ordentlig også. De må jo ha kontakt og prøve å vedlikeholde et godt forhold med tanke på barna men er jo måte på hva da trenger å blande seg opp i liksom..
Her er det ingen barn involvert, så det blir for dumt bare.
 
Back
Topp