Noen andre som opplever bevegelse langt nede?

*Håpefull*

Glad i forumet
Hei :)

Jeg tenker nok at det er helt normalt, men i går når jeg lå og skulle sove kjente jeg skikkelig romstering i magen og det kjentes nesten ut som det romsterte i skjeden også. Tror ikke hun er på vei ut akkurat, men syns det var litt merkelig, lurer på om dere har det sånn? Har aldri vært gravid såpass langt før så har ikke noe å sammenligne med:joyful: Er 23+1 nå...Håper ikke innspillet/spørsmålet høres veldig rart ut:laughing002
 
Hei :)

Jeg tenker nok at det er helt normalt, men i går når jeg lå og skulle sove kjente jeg skikkelig romstering i magen og det kjentes nesten ut som det romsterte i skjeden også. Tror ikke hun er på vei ut akkurat, men syns det var litt merkelig, lurer på om dere har det sånn? Har aldri vært gravid såpass langt før så har ikke noe å sammenligne med:joyful: Er 23+1 nå...Håper ikke innspillet/spørsmålet høres veldig rart ut:laughing002
Mi like seg veldig godt langt nede, spesielt på natto ligge hu å jobbe neri der kjenne eg :p litt ubehagelig følelse men lite å få gjort nåke med! Hehehe...
 
Mi like seg veldig godt langt nede, spesielt på natto ligge hu å jobbe neri der kjenne eg :p litt ubehagelig følelse men lite å få gjort nåke med! Hehehe...

Hehe, ja, det er litt rar opplevelse, særlig hvis man ikke har opplevd dette før:rolleyes: Men kjekt å kjenne liv da, bare litt uvant at man kan kjenne det helt der nede:smug:
 
Min også ligger bare og dunker helt nederst i magen for tida.
 
Her ligger også frøkena og romsterer langt nede [emoji23] Gleder meg til hun kommer litt mer opp! Kjennes ut som det er litt dårlig plass noen ganger da det blir ubehagelig[emoji28] Låg også slik på oul så jordmor fikk såvidt ta de målene hun skulle [emoji21][emoji51]
 
Jeg har begynt å kjenne spark i ribbeina. Det er ikke så mye bedre det heller [emoji23] blir så jeg ligger med hånden og presser imot når det står på. Håper det avtar etterhvert som det blir mindre plass der inne. I går fikk jeg sikkert ligamentsmerter samtidig som han sparket, for gurimalla som jeg skvatt. Stønnet høyt og krøket meg sammen fordi det gjorde så vondt [emoji23] kjente «etterdønningene» lenge etterpå.
 
Det sparkes mu både mot stumpen å fram. Det e kjempeekkelt. Virke som hu for det meste ligg me beina nedover.
 
Back
Topp