Noen andre som er bekymret?

Hørt hjertelyd hver dag hadde ikke gjort meg noe [emoji4]. Krysser fingrene for at det går bra med alle oss og at bekymringene forblir bekymringer og ikke realitet [emoji4]
 
Kjenner jeg er veldig bekymret for hvordan det vil gå på morgendagens time på sykehuset [emoji52]
 
Etter ha mistet flere ganger, så burde jeg egentlig vært mer bekymret enn det jeg er for det om jeg absolutt ikke er bekymringsfri. Redningen min har nok vært at jeg blir utrolig bra fulgt opp og at jeg har egen doppler. :)
 
Jeg var litt bekymret for MA før tul i uke 7 og 12, siden jeg hadde en før gutten vår, men den bekymringen gjorde seg mest bemerket rett før tul. Nå er jeg derimot ganske rolig, men det hjelper på å kjenne litt liv, da. På den annen side, man blir ikke mindre bekymret når ungen kommer ut (til dere som er førstegangs). Man må bare puste med magen og håpe det går bra :)
 
Har vært så usikker på om jeg har kjent små spark de siste dagene fordi jeg ville ikke tro det og så var det noe gale. Men nå fant jeg hjertelyd med doppler [emoji7]. Så da kan jeg si at jeg har begynt å kjenne liv [emoji7]
 
Jada, dronningen av bekymringer her :) Jeg er riktignok noenlunde flink til å ikke la det gå for mye inn på meg, men dukker stadig opp katastrofetanker.
Magen vokser ikke fort nok og jeg har så og si ikke et eneste graviditetssymptom.
Det hjelper ikke akkurat at dette er siste sjans til å få et barn til (kan ikke bli gravid naturlig, og flere prøverørsforsøk er uaktuelt).
 
Back
Topp