Noen ammere som har fått mensen?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg har ikke fått mensen igjen og nå er lille 6,5 mnd. For et par uker siden hadde jeg skikkelig eggløsningssmerter, og i går spottet jeg såvidt men var over til i dag. Kan mensen oppleves veldig lett når man ammer? Noen med erfaring?
 
Jeg har hatt en gang. Veldig stoooor blødning, men nesten ikke smerter. Måtte legge godviljen til for å kjenne noe. Men blødde noen dager, to dager veldig kraftig før det roet seg. Har bare hatt en gang for jeg satte inn spiral, så da har jeg ikke fått etter der..
 
Jeg fikk første her om dagen (lille er straks 7,5 mnd), her er d ikke noe mindre blødning enn før graviditeten hvertfall...heller litt kraftigere, men ikke noe ubehag som jeg hadde før[emoji4]
 
Merkelig, lurer på hvorfor jeg spottet en dag da :)
 
Ingenting enda her. Mener det tok ganske lang tid sist også, og tror kanskje ikke det er unormalt at den er litt uregelmessig og rar i starten.
 
Har fått, tilbake for fullt når lille var 5 måneder (nå er han 7mnd) enda jeg fullammet ham. Kan ikke si jeg har savnet den ;) Har alltid hatt så kraftig også, så det er mye styr de to verste dagene.
 
Fikk den i dag faktisk:p Litt over 7 mnd siden fødsel. Og jeg ammer dag og natt (maaasse på natt)! Har hatt ganske mye menssmerter av og på i minst ei uke, så hadde en mistanke om at noe var på gang. Men lite smerter nå når blødningen faktisk startet...
 
Ikke fått, har 7 mnd gammel baby :) Du er ikke gravid da? ;)
Kan jeg aldri tenke meg. Har bare hatt sex med kondom, faktisk! Og har en forhistorie med at vi har strevd veldig med å få tidligere, så hadde vært sjokkerende om det var det :p
 
Fikk den i dag faktisk:p Litt over 7 mnd siden fødsel. Og jeg ammer dag og natt (maaasse på natt)! Har hatt ganske mye menssmerter av og på i minst ei uke, så hadde en mistanke om at noe var på gang. Men lite smerter nå når blødningen faktisk startet...

Var det normal blødning? :)
 
Har fått, tilbake for fullt når lille var 5 måneder (nå er han 7mnd) enda jeg fullammet ham. Kan ikke si jeg har savnet den ;) Har alltid hatt så kraftig også, så det er mye styr de to verste dagene.
Fortsatt like kraftig som før??? :( Redd det skal bli slik her også...
 
Ingenting enda her. Mener det tok ganske lang tid sist også, og tror kanskje ikke det er unormalt at den er litt uregelmessig og rar i starten.
Greit å høre man kan være rar. Ble bare en dag med spotting og så var det over.
 
Fikk mensen etter 6 uker med alle tre, til tross for amming. Blødningene er blitt verre og lengre, men mindre smertefulle for hvert barn.
 
Fikk mensen etter 6 uker med alle tre, til tross for amming. Blødningene er blitt verre og lengre, men mindre smertefulle for hvert barn.
Oi, det var raskt :eek: Må ikke klage om det kommer mellom 6-12 mnd da i grunn :)
 
Jeg fikk den etter 4 mnd. Og den kom 1 gang i mnd ca kansje litt lenger syklus en vanlig
 
Back
Topp