Noe unikt.

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Vet ikke helt hvordan jeg ska få fram det jeg lurer på, men har dere funnet noe helt unikt som et kjempe kjekt å ha til barnet som dere absolutt vil anbefale til andre mødre som bare MÅ ha det fordi det er så praktisk å bruke eks under stell, til matlaging, på vogna eller til legging?
Fortell meg for jeg har bare det jeg absolutt trenger ikke noe mer eller mindre( jo kanskje mindre, hehe)
 
Ja, UBBI bleiebøtte. Verdt pengene, det er en engangssum, den står på varme fliser på badet, lukter null og niks! Går ut ikke ut med søpla der før det er helt fullt.

Kom på dette nå, fordi jeg så en tråd på Facebook om bleiebøtte er nødvendig, veldig mange kommenterte der at de ikke bruker det fordi det begynte å lukte eller fordi refill av poser var så sykt dyrt. Og da tenker jeg, hallooo, UBBI! Ingen av de har tydeligvis prøvd denne fantastiske bleiebøtta, da tror jeg de hadde skjønt hvor mye enklere og mer hygienisk man faktisk kan ha det ved å legge inn en 1000 lapp på en bøtte som gjør underverker! Man skal tross alt bruke den i en del år, så pengene betyr ingenting i forhold til hvor mye den brukes[emoji4][emoji108][emoji108]
 
Bephanthen!!!! Den er bare så fantastisk og helt unik. De verste bleieutslettene forsvinner på ett blunk og sår er borte på ett døgn. Vidundersalve som kan brukes på tørre lepper, insektsstikk, atopisk eksem og min nye oppdagelse- på ny tatovering☺️
 
Potetmel. Yup, faktisk potetmel. Lille har ikke vært sår nedentil siden hun kom til verden. Bruker potetmel i bleien ved hvert bleieskift[emoji4]
 
Bephanthen!!!! Den er bare så fantastisk og helt unik. De verste bleieutslettene forsvinner på ett blunk og sår er borte på ett døgn. Vidundersalve som kan brukes på tørre lepper, insektsstikk, atopisk eksem og min nye oppdagelse- på ny tatovering[emoji5]️
Heilt enig! Den er heilt fantastisk! :)
 
Ja, UBBI bleiebøtte. Verdt pengene, det er en engangssum, den står på varme fliser på badet, lukter null og niks! Går ut ikke ut med søpla der før det er helt fullt.

Kom på dette nå, fordi jeg så en tråd på Facebook om bleiebøtte er nødvendig, veldig mange kommenterte der at de ikke bruker det fordi det begynte å lukte eller fordi refill av poser var så sykt dyrt. Og da tenker jeg, hallooo, UBBI! Ingen av de har tydeligvis prøvd denne fantastiske bleiebøtta, da tror jeg de hadde skjønt hvor mye enklere og mer hygienisk man faktisk kan ha det ved å legge inn en 1000 lapp på en bøtte som gjør underverker! Man skal tross alt bruke den i en del år, så pengene betyr ingenting i forhold til hvor mye den brukes[emoji4][emoji108][emoji108]
Hvor ofte må du tømme? Hvor mange bleier vil du tippe det er plass til? Det er sånn at man kan bruke hvilken som helst pose?

Har to bleiebarn og de lilla posene fra Libero fylles så fort opp.
 
Hvor ofte må du tømme? Hvor mange bleier vil du tippe det er plass til? Det er sånn at man kan bruke hvilken som helst pose?

Har to bleiebarn og de lilla posene fra Libero fylles så fort opp.
Tømmer når den er helt full. Tipper ca 5-6 bleier i døgnet i 7+ dager. Den kan du bruke hvilke poser du vil til. Men jeg anbefaler 40 liters poser på rull fra europris, de er lilla i fargen og lukter veldig godt. Er vel 15 poser på en rull til ca 20kr hvis jeg husker riktig. De har snor i toppen, så da er de veldig enkle å både sette på og knyte igjen når man tømmer bøtta. Jeg har alltid den poserullen i bunnen av bøtta, så kan jeg veldig enkelt bytte når det trengs. Elsker det, hygienisk og luktfritt[emoji108]
 
Ja, UBBI bleiebøtte. Verdt pengene, det er en engangssum, den står på varme fliser på badet, lukter null og niks! Går ut ikke ut med søpla der før det er helt fullt.

Kom på dette nå, fordi jeg så en tråd på Facebook om bleiebøtte er nødvendig, veldig mange kommenterte der at de ikke bruker det fordi det begynte å lukte eller fordi refill av poser var så sykt dyrt. Og da tenker jeg, hallooo, UBBI! Ingen av de har tydeligvis prøvd denne fantastiske bleiebøtta, da tror jeg de hadde skjønt hvor mye enklere og mer hygienisk man faktisk kan ha det ved å legge inn en 1000 lapp på en bøtte som gjør underverker! Man skal tross alt bruke den i en del år, så pengene betyr ingenting i forhold til hvor mye den brukes[emoji4][emoji108][emoji108]

Skulle ønske jeg visste dette med førstemann for 3 år siden![emoji85][emoji1] For bleiesøpla er en evig greie. Høres jo fantastisk ut med ikke noe lukt og kun tømming en gang i uka[emoji2]
 
Ja, UBBI bleiebøtte. Verdt pengene, det er en engangssum, den står på varme fliser på badet, lukter null og niks! Går ut ikke ut med søpla der før det er helt fullt.

Kom på dette nå, fordi jeg så en tråd på Facebook om bleiebøtte er nødvendig, veldig mange kommenterte der at de ikke bruker det fordi det begynte å lukte eller fordi refill av poser var så sykt dyrt. Og da tenker jeg, hallooo, UBBI! Ingen av de har tydeligvis prøvd denne fantastiske bleiebøtta, da tror jeg de hadde skjønt hvor mye enklere og mer hygienisk man faktisk kan ha det ved å legge inn en 1000 lapp på en bøtte som gjør underverker! Man skal tross alt bruke den i en del år, så pengene betyr ingenting i forhold til hvor mye den brukes[emoji4][emoji108][emoji108]

Jeg har bleie bøtte fra korby tro jeg det er. Den lukter ikke. Jeg bruker vanlige bossposer oppi. Bytter heller ikke pose får det er fullt. Jeg fikk den gratis i butikken jeg handlet vognen i.
 
Smokkesnor!!! Har aldri trengt det til de andre, men hun her hiver smokkene ut av vognen så fort hun har sjansen☺️☺️☺️
 
Back
Topp