Noe på gang?...

Theeri

Betatt av forumet
Begynte i natt... med verking i magen... vondt i ryggen og fikk ikke sovet pga det. Fløy på do i natt og litt idag. Haaarde kynnere nå og verking i magen. Men det tar seg aldri opp!!! [emoji58][emoji85]
Skal jeg ringe føden eller skal jeg vente og se om det tar seg opp først tro... går vel sikkert bare beskjed om å ta en Paracet og hvile og ringe hvis det skjer noe mer?
 
Høres jo ut som noe er på gang. Er du usikker, så ring føden :) da slipper man gå å uroe seg.
 
Jeg ringte føden tre ganger på to uker, og da vi var inne på undersøkelse for tredje gang var fødselen i gang ;)
Så ring en gang for mye heller!!!:happy:
 
Hmm.. Nå roet det seg igjen. Blir noen harde vonde som jeg tror er rier. Men så er det vekk igjen et par timer... [emoji21] nå er jeg sååå lei. Tror kroppen ikke helt husker hvordan dette gjøres... [emoji23]
 
Var det noe spesielt annerledes med tredje gangen du ringte inn enn de to første da?
Bare at riene kom med 3-4 minutters mellomrom og var enda kraftigere for hver gang jeg tok kontakt. De to første gangene var det maserier som avtok, mens tredje gang var det fødsel på gang!
Syntes det var litt flaut å ringe tredje gang, for vi hadde vært på sykehuset samme dag, så venta i det lengste...men bar glad vi gjorde det, for 2,5 timer etterpå var guttungen født!
 
Det roet seg igjen den dagen. Men nå et det på'n igjen med rier. Og de er hvert 15 til hvert 10 min ca. Var på terminkontroll idag og hadde tegn til begynnende åpning [emoji106][emoji173][emoji170] håper virkelig det ikke roer seg igjen nå! [emoji4][emoji4]
 
Det roet seg igjen den dagen. Men nå et det på'n igjen med rier. Og de er hvert 15 til hvert 10 min ca. Var på terminkontroll idag og hadde tegn til begynnende åpning [emoji106][emoji173][emoji170] håper virkelig det ikke roer seg igjen nå! [emoji4][emoji4]
Nå får vi håpe det er fødsel på gang!
Lykke til!!
 
tusen takk dere [emoji173] må le.... sitter her like gravid enda jeg... [emoji85] hatt uregelmessige rier i to døgn nå og det roer seg når jeg legger meg. Så nå tror jeg ikke noe på det før han nesten er ute! [emoji23][emoji28]
 
Back
Topp