No sit eg her.....

TiraV

Gift med forumet
.....MED EIN POSTITIV TEST FRAMFØRE MEG!!!!
 
 
VANNVITTIG!!!
 
Måtte vise den til mannen min, sjekke at det ikkje berre var synsbedrag
 
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
 
gratulere så masse, din heldiggris!!!
*hoppeogdanse*

klem fra en som håper på å følge etter.. [:)]
 
Tusen takk!! JAAA kom å bli med!!!
 
Oioioioioioioi!!!!!!!! GRATULERER kjempemye !!!!!
Har sittet og fulgt med deg de siste dagene om du endelig klarte å få tatt den testen[;)]
Dette var kjempehyggelig[:D]
Håper å følge etter en gang her og....
 
TUSEN takk!!!
 
hahaha...ja det vart litt styr med meg før eg fekk testa skikkelig [:D] Kjem heilt sikkert til å teste i morgon tidleg og, for å sjekke at eg ikkje har drøymt [;)]
 
JA!! Du kommer etter ein gong, om ikkje lenge!!!
 
Gratulere så mye , nå e det bare å ringe til legen og bestille time til kontroll .
 
Vugge:
 
TUSEN takk!!!
 
Venta på deg eg!! Neste veke kjem du etter ikkje sant! Du må bli med på Juni-forumet!!! [:D]
 
 
Jon blund:
 
TUSEN takk!!!
 
Åja...skal ringe både fertilitetsklinikken og doktoren i morgon  [:D] [:D]  Gleder meg til å fortelle fastlege at det gjekk bra!! Har vært hos han eit par gonger under prosessen, og han krysser det han har for oss. (har hatt samme lege så lenge eg kan huske...så er litt spesielt [8D])
 
ORIGINAL: Vugge

GRATULERER SÅ MASSE MED SPIREN!! Så gøy! Kos deg med svangerskapet, og lykke til! [:)]
 
Gratulerer sååååååå masse [:D] Jeg kjenner den følelsen ja. Den er utrolig deielig!!!!
Kos deg masse og nyt tida fremover.
 
Hurra!
 
Så glad på dere vegne, endelig! Gratulerer!
 
Gratulerer, det var moro å høre[:D]
 
Tusen takk alle sammen!!!
 
Så koselige dere er!!! *tørker ei tåre*
 
Tusen takk [:D]
 
Gratulerer!!!!
 
HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D][:D][:D]
 
Stor gratulasjon til dere!!! Så artig!!! ENDELIG!!!!!!![:D][:D][:D]
 
TUSEN takk jenter!!  [:D]
 
Back
Topp