Nettstudier

SingerAlite

Gift med forumet
VIP
Novemberlykke 2015
Dere som har erfaring med det og/eller har undersøkt dette. Har dere noen å anbefale? Tenker å få meg en utdannelse nå, og nettstudier er der eneste som frister.
 
Kommer litt an på hva du vil da. Men holder på med barne og ungdomsarbeider på opk instituttet nå, og det har gått veldig bra frem til nå [emoji4]så lenge dette er noe man virkelig ønsker så klarer man det! Og jeg er egentlig ikke noen skoleperson[emoji28]
 
Kommer litt an på hva du vil da. Men holder på med barne og ungdomsarbeider på opk instituttet nå, og det har gått veldig bra frem til nå [emoji4]så lenge dette er noe man virkelig ønsker så klarer man det! Og jeg er egentlig ikke noen skoleperson[emoji28]
Har dårlig erfaring med vanlig skolegang selv [emoji14] så er veldig spent, men skjønt at for de fleste, så er dette et godt alternativ. Venter på tilgang til PC igjen, så jeg får undersøkt litt nærmere. Har ikke helt bestemt meg for noe spesifikt ennå, men liker veldig å jobbe med data, design, utvikling osv. Så håper å finne noe i den sjangeren. Det finnes jo utallige steder man kan ta nettstudier på, men er usikker og vet ikke helt om jeg stoler på alle kommentarer der [emoji14] føler noen er litt over the top og virker mer som reklame enn legitime erfaringer
 
Hei.

Jeg tok min andre bachelor som nettstudent og kan anbefales. Det spørs jo litt hva man ønsker å studere også.

Men husk at man må være disiplinert og strukturert. Sett opp en leseplan uke for uke, eller følg den planen du får ved semesterstart. Da vil du komme langt.
 
Back
Topp