Vegen mot våre små ♥️

Yey [emoji1][emoji1]
 
Gratulerer med milepæl[emoji7][emoji7]
 
Gratulerer med 12 uker. det har gått fort
 
Så deilig å ha bikket 12 uker! :D Gratulerer!
 
Takk :D Synest tiden har gått seint, men nå når jeg har nådd 12 uker følest det som tiden har rast avgårde :p:hilarious: Synest ikke det er lenge siden du akkuratt bikket 12 uker, og jeg gikk inn i tosifret:p
Man synes ofte det går fortere for andre enn seg selv
 
12+1

Nå har jeg endelig fått min etterlengta påskeferie :cool05 Det trengs veldig for å kunne holde kvalmen i sjakk! Blir to hjemmedager først før turen går til våre foreldre noen timer unna :)
Da sprekker vi også nyheten :nailbiting:
Føler meg sykt heldig som får nesten to uker påskeferie, men noen fordeler må en ha som lærer (og -student). Kjente i dag at ryggen skrek etter hvile og magen skrek etter mat, men med 20 ville barn kan man ikke alltid lytte til kroppen :( Nå blir det godt med full avslapping og lading av batteriene:happy: gledes!
 
Så herlig med påskeferie allerede! Vel fortjent :) To arbeidsdager igjen på meg, så tar jeg også ferie! :D
 
14+0
Litt sykt hvor fort tiden plutselig går nå :p Har blitt dårlig med oppdateringer i påsken, så nå kommer en stor-oppdatering her:D
Nyheten sprakk i påsken, og alle har bare vært glade på våre vegne! Har noen som absolutt må påpeke at vi tar feil valg ang. permisjon, men det driter jeg i. Våre foreldre mener vi gjør det rette, og de er nok de eneste som kunne påvirket oss i det valget :)
Min mor har allerede startet å strikke til den lille, og mange andre i familien har ytret at de gleder seg stort, så det er stas!

Kvalmen er her enda, men jeg føler at deden kanskje er på veg bort nå.. Lov å håpe vertfall :p Så lenge lille har det bra skal jeg uansett takle kvalme og alt annet! Vi har jo drømt om dette så utrolig lenge!!

I dag er min siste fridag før det er tilbake til hverdag igjen, og den er til nå brukt på å ta blodprøver og fikse og få sendt info til føden. Litt sykt egentlig.. Føler meg jo ikke gravid engang, og nå skal jeg tenke på fødsel:hilarious: Det blir nok bedre når magen kommer litt mer frem. Til nå er det bare en bitteliten klump under navlen som vises :Heartred

Litt langt og litt oppstykket, men det får bare være. Nå er det tid før oppgaveskriving her:yuck:

Ønsker dere en fin dag videre :Heartred
 
Gratulerer med 14 uker
Godt med koselige tilbakemeldinger da.
Hva er det folk reagerer på med permisjonen?
 
Allerede 14 uker [emoji1] bare ca 1 mnd til OUL da [emoji1]
Ja, litt sykt egentlig :D
Gratulerer med 14 uker
Godt med koselige tilbakemeldinger da.
Hva er det folk reagerer på med permisjonen?
Takk :happy:
Jeg har mulighet til både studiepermisjon og fra jobb, men har jobbet så lite at det ikke lønner seg. Så planen er å ta studiepermisjon på to år, og ta et nettstudie i løpet av siste semester av permisjonen da jeg uansett vil dra nytte av det senere. Dersom vi går for "vanlig" permisjon må dessuten mannen ta ut sin del, noe som er ugunstig mtp. at han da må utsette fagbrev osv, noe vi begge vil unngå. Er også mange andre grunner, men når dette lønner seg best for oss både økonomisk og praktisk er det nok den beste løsningen for oss denne gangen. Er bare så kjedelig å få kommentarer på at vi tar "dumme valg" og "vi har jo ikke peiling" :-(
 
Hvordan kan det være et dumt valg? Synes det høres ganske gjennomtenkt ut jeg...
 
Hvordan kan det være et dumt valg? Synes det høres ganske gjennomtenkt ut jeg...
Vi har tenkt mye over det. Vet ikke hvorfor de er imot det, men jeg har fått kommentarer på at det umulig kan stemme at vi får mer penger av det, og bare generelt at det er et dårlig valg. Tidene har forandret seg mye, og det er bedre tilrettelegging for studenter nå enn det var før, men det skjønner visst ikke alle.
Vi gjør nå som vi vil uansett! Så får de andre bare syte og klage så mye de vil for vår del :happy:
 
Absolutt. Dere gjør jo hva som er best for deres lille familie
 
Back
Topp