Vegen mot våre små ♥️

Blir spennende å finne ut, da! Er jo ikke lenge igjen til termin :D
Blir veldig spennende [emoji4] er akkurat 5 uker til termin [emoji4] men er fremdeles under diskusjon om keisersnitt og hvis det så blir det som 2 uker [emoji6]
 
10+0, uke 11:D
Endelig ferdig med et tosifret tall uker! Helt sykt hvor fort det går nå! Er jo bare to uker til 12 fullgåtte uker:wideyed:
Har blitt litt lite med oppdateringer her i det siste. Er liksom ikke så mye nytt å skrive :p Kaster fortsatt opp, men har ikke andre plager, så det går greit. Kvalme er jo bare et godt tegn ;)
Tenker mye på at vi nå egentlig skulle vært midt opp i sprøyter, hormoner, egguthenting og alt det andre ivf bringer med seg. Vi er jo utrolig lykkelige og takknemmelige for at vår lille spire kom naturlig, men det får meg til å tenke på hvor heldige vi var/er. Vi har slitt nok, men samtidig er det så mange der ute som ikke slipper unna prøverør, og enda ikke har fått det til! Jeg husker frykten over å måtte stikke meg meg sprøyter, å måtte fortelle sjefen, smertene, og ikke minst den psykiske påkjennelsen. Det er tøft å tenke på hvor mange av dere flotte damer som MÅ gjennom dette, og ikke er like heldige som oss som slapp unna med et nødsskrik. Huff, blir helt sippete av å tenke på dette. Ønsker at alle dere flotte damer får oppleve mirakelet vi opplever nå:Heartred Ukens lille (store) tanke:p
 
Gratulerer med 10 uker.
Godt formen er litt bedre. Skjønner godt det er mye tanker. Håper alt fortsetter å gå bra
 
Har vært litt lite oppdateringer her, så har glemt å svare deg! Hvordan gikk det i går?
Gratulerer med uke 10 [emoji1][emoji173]

Det gikk bra i går, kan gjøre det vaginalt men alt står på babyen. For har en pågående blødning fra morkaken som er under kontroll nå, men hvis vannet går først vil det være et blodig vannavgang (men som er forventet) Så legene vil helst at det vil starte med rier slik at jeg kan komme inn på sykehus med en gang slik at dem kan prøve å kontrollere vannavgangen, slik at hodet til babyen vil komme godt ned og legge trykk på blødningen slik at det vil stoppe. Men har fremdeles en sjanse for hastekeisersnitt hvis ting ikke går bra [emoji5]
 
Gratulerer med 10 uker.
Godt formen er litt bedre. Skjønner godt det er mye tanker. Håper alt fortsetter å gå bra
Tusen takk:Heartred

Gratulerer med uke 10 [emoji1][emoji173]

Det gikk bra i går, kan gjøre det vaginalt men alt står på babyen. For har en pågående blødning fra morkaken som er under kontroll nå, men hvis vannet går først vil det være et blodig vannavgang (men som er forventet) Så legene vil helst at det vil starte med rier slik at jeg kan komme inn på sykehus med en gang slik at dem kan prøve å kontrollere vannavgangen, slik at hodet til babyen vil komme godt ned og legge trykk på blødningen slik at det vil stoppe. Men har fremdeles en sjanse for hastekeisersnitt hvis ting ikke går bra [emoji5]
Tusen takk :Heartred Så bra det er en sjangs for å slippe keisersnitt! Håper det løser seg til det beste så du får en fin fødsel og lille får en fin start på livet:D
 
Tusen takk [emoji813]red Så bra det er en sjangs for å slippe keisersnitt! Håper det løser seg til det beste så du får en fin fødsel og lille får en fin start på livet:D

Det håper jeg og [emoji4]kan bare komme nå synes jeg [emoji4] begynner å bli trangt nå [emoji5]
 
10+6

I dag har vi vært på første svangerskapskontroll hos jordmor, så alt ble plutselug veldig ekte :nailbiting::D Fikk mye informasjon om hva som skjer videre og bestilte blant annet time til OUL. Godt å ha noe konkret å se frem til så tiden følest kortere :p

Kvalmen er fortsatt her, og har tydeligvis ingen planer om å forsvinne heller. Har gått ned nesten 5 kg i graviditeten til nå, noe som utgjør en del for meg. Klarer ikke å spise noe særlig, så går for det meste i 2-3 småmåltider i løpet av dagen. Har gitt opp akupunktur, da det til slutt mistet effekten, og ingenting annet funker heller. Har et veldig stort håp om at det bedrer seg om en uke eller to :)
 
10+6

I dag har vi vært på første svangerskapskontroll hos jordmor, så alt ble plutselug veldig ekte :nailbiting::D Fikk mye informasjon om hva som skjer videre og bestilte blant annet time til OUL. Godt å ha noe konkret å se frem til så tiden følest kortere [emoji14]

Kvalmen er fortsatt her, og har tydeligvis ingen planer om å forsvinne heller. Har gått ned nesten 5 kg i graviditeten til nå, noe som utgjør en del for meg. Klarer ikke å spise noe særlig, så går for det meste i 2-3 småmåltider i løpet av dagen. Har gitt opp akupunktur, da det til slutt mistet effekten, og ingenting annet funker heller. Har et veldig stort håp om at det bedrer seg om en uke eller to :)

Off, dumt at aktupunkturen har mista effekt da [emoji17]

Men snart uke 11 da [emoji1] det går framover [emoji1] og OUL da [emoji7] vil dere vite kjønn? [emoji16]
 
Gratulerer med 11 uker imorgen
 
Off, dumt at aktupunkturen har mista effekt da [emoji17]

Men snart uke 11 da [emoji1] det går framover [emoji1] og OUL da [emoji7] vil dere vite kjønn? [emoji16]
Ja, var kjedelig, men ikke noe å gjøre med desverre :(
Vi vil veldig gjerne vite kjønn, men er forberedt på at vi kanskje ikke får det. Har gledd meg lenge til å kunne handle enten rosa eller blått, men vi får se hvordan lille ligger ;)

Gratulerer med 11 uker imorgen
Takk :D
 
Ja, var kjedelig, men ikke noe å gjøre med desverre :(
Vi vil veldig gjerne vite kjønn, men er forberedt på at vi kanskje ikke får det. Har gledd meg lenge til å kunne handle enten rosa eller blått, men vi får se hvordan lille ligger ;)

Får håpe at dere er heldigere enn oss da [emoji6] men nå har vi fått vite, det ble en gutt [emoji4][emoji170]
 
11+2
I dag måtte jeg fortelle læreren at jeg er gravid fordi vi skal på ekskursjon hele mandag, og det kommer jeg ikke til å klare. Til min store overraskelse hadde hun jo allerede forstått dette (både at jeg var gravid og at jeg slet med kvalme) :p Så slapp heldigvis unna ekskursjonen uten problem, og snill som hun er blir det heller ikke fravær :D Er veldig deilig å tenke på at jeg ikke lenger trenger å bekymre meg for om jeg klarer å holde ut, og hva jeg gjør om jeg plutselig må kaste opp!

Så nå er det fri frem til tirsdag, og så er det ferie allerede om en uke:D Åh, hvor godt det blir:D
 
11+2
I dag måtte jeg fortelle læreren at jeg er gravid fordi vi skal på ekskursjon hele mandag, og det kommer jeg ikke til å klare. Til min store overraskelse hadde hun jo allerede forstått dette (både at jeg var gravid og at jeg slet med kvalme) [emoji14] Så slapp heldigvis unna ekskursjonen uten problem, og snill som hun er blir det heller ikke fravær :D Er veldig deilig å tenke på at jeg ikke lenger trenger å bekymre meg for om jeg klarer å holde ut, og hva jeg gjør om jeg plutselig må kaste opp!

Så nå er det fri frem til tirsdag, og så er det ferie allerede om en uke:D Åh, hvor godt det blir:D
Så bra da [emoji1] godt med litt fri [emoji4]
 
Så bra!Godt å bli møtt med forståelse altså
 
12+0 og over den magiske grensa:D
Helt sykt å tenke på at jeg er i uke 13! Har ikke helt forstått at jeg er gravid, jo :hilarious: Nyheten slippest først i helgen da vi treffer familiene våres igjen :) Gledes!
IMG_20180320_104259.png

Kvalmen er varierende, men har ikke gitt helt slipp enda. Men i dag fikk jeg ned min første ukesmiddag på sikkert 3 uker, så det går vertfall rett veg! Siste dag på jobb i morgen, og så er det påskeferie og full avslapping, så da går det forhåpentligvis bedre :happy:
 
Back
Topp