Vegen mot våre små ♥️

skjønner det. Kan liksom ikke sjanse når man har ventet sånn.

Går greit, alt bra på UL igår og passert 9 fullgåtte uker nå. Kjenner jeg må være flinkere til å gjøre ingenting... Har null energi og brygger på noe sykdom på toppen. Også får jeg ubehag i magen når jeg blir for sliten i kroppen.
Åh, så bra at alt fremdeles er bra med lille:Heartred
Viktig å ta seg tid til å slappe av også, selv om det ikke er så lett! Håper det bare er kroppen som tuller og du slipper unna sykdom! :)
 
Åh, så bra at alt fremdeles er bra med lille:Heartred
Viktig å ta seg tid til å slappe av også, selv om det ikke er så lett! Håper det bare er kroppen som tuller og du slipper unna sykdom! :)
Kjenner det er tett bak nesa og vondt i halsen, men lov å håpe det ikke blir noe ut av det.
Bare å ta det med ro idag, kjenner kroppen trenger det.
Veldig godt at den lille har det bra ja
 
Kjenner det er tett bak nesa og vondt i halsen, men lov å håpe det ikke blir noe ut av det.
Bare å ta det med ro idag, kjenner kroppen trenger det.
Veldig godt at den lille har det bra ja
Uff, håper det går raskt over! Ikke noe gøy å være syk!
 
7+1
Nå har mannen vært og kjøpt sea-band til meg, så hååper det hjelper mot kvalmen! Skal på jobb i morgen, så er helt nødvendig at jeg er frisk:) Har også funnet ut at det hjelper litt å tygge tyggis, då det har jeg gjort i dag! Det kjipe er jo at jeg jobber på skole hvor elevene ikke har lov til å ha tyggis, så jeg kan jo ikke ha det selv da heller :p Håper båndene hjelper! Brukte de som barn på grunn av bilsyke, og da hjalp de ikke så mye, så håper det har endret seg nå :)
 
Last edited:
7+3
Æhh, da har jeg fått time til første svangerskapskontroll :nailbiting::D Alt ble plutselig veldig ekte! Er jo også bare EN uke til TUL, og bare en dag igjen med jobb før det er vinterferie og jeg kan slappe av en uke!!

Formen er fortsatt dritt! Kaster opp tre ganger hver morgen (til samme tidspunkt), og er kvalm frem til typ. 11-12, og så roer det seg heldigvis i noen timer frem til 18-19 og blir bare verre utover kvelden.. Jaja, lærer ivertfall å sette stor pris på timene uten sterk kvalme :p Føler også takknemmelighet over å være gravid, og at jeg (bank i bordet) "bare" har kvalme/oppkast. Er sånn sett heldig :)
Nå kommer snart en venninde på besøk, så spørst om jeg klarer å holde på det mye lenger! Er jo koslig å ha en annen enn mannen og snakke baby med om også:p:D
 
Last edited:
7+6
Ikke så mye nytt her, annet enn at kvalmen nå er så fæl at jeg skal bestille time til akupunktur i morgen :) Har prøvd diverse uten effekt, så verdt å gi det en sjangse :) Er så dårlig at jeg ikke får i meg mat, og vekta raser nedover... :(
Ellers er det bare 4 dager igjen til tul :nailbiting: Åh, hvor vi gleder oss til å se lille:Heartred Er veldig nervøs for om noe er gale, men må nesten bare prøve å beholde roen og tenke positivt! Har jo ikke hatt noen blødning eller noe annet som tyder på det, kan bare ikke forstå at vi endelig skal få oppfylt vårt største ønske:Heartred
 
7+6
Ikke så mye nytt her, annet enn at kvalmen nå er så fæl at jeg skal bestille time til akupunktur i morgen :) Har prøvd diverse uten effekt, så verdt å gi det en sjangse :) Er så dårlig at jeg ikke får i meg mat, og vekta raser nedover... :(
Ellers er det bare 4 dager igjen til tul :nailbiting: Åh, hvor vi gleder oss til å se lille[emoji813]red Er veldig nervøs for om noe er gale, men må nesten bare prøve å beholde roen og tenke positivt! Har jo ikke hatt noen blødning eller noe annet som tyder på det, kan bare ikke forstå at vi endelig skal få oppfylt vårt største ønske[emoji813]red
Går du prøvd slike armbånd? De skal hjelpe mot kvalme?
 
Lykke til på UL!
Håper alt er bra og at du også finner noe som kan hjelpe litt på kvalmen. Lurer på om det er Ella i september som har en medisin som fungerer halvannet til to døgn eller noe sånt
 
Off kjedelig da [emoji17] bilsyktabletter?
Prøvd det også uten virkning:(
Lykke til på UL!
Håper alt er bra og at du også finner noe som kan hjelpe litt på kvalmen. Lurer på om det er Ella i september som har en medisin som fungerer halvannet til to døgn eller noe sånt
Takk! :happy: Åh, det skal jeg sjekke ut :D
 
8+0 og inn i uke 9 :D Er rimelig sikker på å bli tilbakesatt flere dager på tul da, men nyter uke 9 frem til torsdag vertfall :p

I dag har jeg vært og tatt akupunktur, og fytti hvor deilig det er å kunne spise igjen uten brekninger :D Dette var GULL! Skal tilbake i morgen og torsdag så håper kvalmen gir seg helt snart :Heartred

Hun snakket om noen stikkpiller som var det eneste som hjalp henne.
Takk for tips :D Nå hjalp jo akupunktur en del (foreløpig vertfall), men om jeg ikke blir bedre permanent av det får jeg kontakte legen og høre :)
 
Så kjedelig at du er så dårlig! Herlig at det hjalp med akupunktur, da! Håper det varer lenge :) Spennende med TUL snart!!
 
Så kjedelig at du er så dårlig! Herlig at det hjalp med akupunktur, da! Håper det varer lenge :) Spennende med TUL snart!!
Håper det, ja! Har ny time i morgen og torsdag så håper jeg er god i helga :) Skal på besøk, og vil ikke bli røpt ved at jeg kaster opp :p
 
8+1
Jeg har IKKE kasta opp i dag :D:D:D Åh, noe såå fantastisk!! Var heller ikke kvalm i går, så denne akupunkturen er MAGISK! :D Skal tilbake i dag og på torsdag og forhåpentligvis er det alt jeg trenger!
I helgen skal vi hjem, og jeg vil ikke kaste opp da siden vi er på besøk.. Er så fort å da bli bustet:p Så om akupunkturen holder til det hadde det vært fantastisk!
Nå skal jeg skrive skoleoppgave i noen timer og vente på behandling (og skiskytingsstafetten :p). Passer godt med ferie denne uka :hilarious:
 
Så bra at akupunktur hjalp så godt! håper det sitter i en stund og fortsetter ha effekt. nyt rolige dager
 
Godt å finne noe som hjelper mot kvalmen :) Nyt dagen!
 
Back
Topp