Vegen mot våre små ♥️

Krysser fingrene for at tiden går fort og alt går bra
 
5+1
I dag har jeg vært hos legen for å ta blodprøve for måling av hcg. Får svar i morgen ut på dagen :) Er ikke veldig bekymret i og med at testene blir sterkere, men vil vite sikkert om stigningen er innafor!

Har forrsesten fått sterk luktesans nå! Værst på kvelden.. Like før jeg brakk meg bare av å åpne kjøleskapet, og lukten av d-vitaminene og baconpostei som jeg aldri før har tenkt over, er plutselig grusom :yuck: Kvalmen er også kommet for å bli, men vi tar det bare som et tegn på at alt er bra:)
 
Satser på at det bare er gode tegn. Luktesansen er et av mine aller første tegn
 
5+2
Fikk svar på hcg-prøven i dag, og den er jo veldig fin! Fikk 1684 på 17dpo :D Tror det er bra innafor?! Bekymringene er ivertfall i ferd med å slippe taket :happy:
 
Høres jo flott ut!
Var ikke min på 616 17 dpo?
 
Høres jo flott ut!
Var ikke min på 616 17 dpo?
Tror det stemmer, ja! Da er jo 1684 veldig høyt! Skal ta ny prøve på fredag da, så får se om det er bra stigning! Det er jo det som er viktigest :) Håper det går hele vegen for oss begge uansett! :)
 
Vi krysser fingrene for det!
 
5+3 (19dpo)
I dag kom denne, så nå er det slutt på testegalskapen!
IMG_20180201_071540.jpg

I og med at hcg var så pass høyt på tirsdag var jeg veldig redd for å få 2-3 da det nok ville tydet på at hcg-verdien ikke steig som den skulle. Så i dag var det mannen som måtte stå med testen og lese av:p
I morgen er det ny hcg-måling i blod, og om 3 uker er det tul! Åh, hvor vi gleder oss! Tiden kan ikke gå fort nok :D:D:Heartred
 
5+3 (19dpo)
I dag kom denne, så nå er det slutt på testegalskapen!

I og med at hcg var så pass høyt på tirsdag var jeg veldig redd for å få 2-3 da det nok ville tydet på at hcg-verdien ikke steig som den skulle. Så i dag var det mannen som måtte stå med testen og lese av:p
I morgen er det ny hcg-måling i blod, og om 3 uker er det tul! Åh, hvor vi gleder oss! Tiden kan ikke gå fort nok :D:D[emoji813]red

Hurra fra +3 [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1]
 
Hvordan gikk det med hcg-testen? [emoji4]
Får ikke svar før i morgen :( Uutholdelig å vente hele helgen.. Fikk jo 3+ på torsdag og da øå hcg være over 2000 så vidt jeg har forstått, så regner vertfall med at det er økning, men bittelitt bekymret for at det ikke er nok! Er sikkert ingen grunn til å bekymre seg, men gjør det uansett :p Bare noen timer + natten igjen nå! :D
 
Får ikke svar før i morgen :( Uutholdelig å vente hele helgen.. Fikk jo 3+ på torsdag og da øå hcg være over 2000 så vidt jeg har forstått, så regner vertfall med at det er økning, men bittelitt bekymret for at det ikke er nok! Er sikkert ingen grunn til å bekymre seg, men gjør det uansett [emoji14] Bare noen timer + natten igjen nå! :D

Åå, tenker at det er uutholdelig ja [emoji85] men 3+ på torsdag er jo kjempebra [emoji1] Så nå får timene og natten gå kjempe fort slik at du får vite svaret og kan senke skuldrene og glede deg over å kommet deg dit du er nå [emoji173]
 
Åå, tenker at det er uutholdelig ja [emoji85] men 3+ på torsdag er jo kjempebra [emoji1] Så nå får timene og natten gå kjempe fort slik at du får vite svaret og kan senke skuldrene og glede deg over å kommet deg dit du er nå [emoji173]
Håper det, ja :D:Heartred
 
6+0 i dag, og inne i uke 7 :D
Snakket med legen i dag og hcg er steget til 4162 (20dpo), så det er jo økt med 2478 fra sist da det var 1684 (17dpo). Det er jo mer enn dobbelt, så vi får være fornøgd med det :happy:
Sympomene er litt til og fra. Av og på med kvalmen, men lite oppkast heldigvis :) Ellers har jeg litt murringer og er sulten HELE tiden! :p
 
Last edited:
6+0 i dag, og inne i uke 7 :D
Snakket med legen i dag og hcg er steget til 4162 (20dpo), så det er jo økt med 2378 fra sist da det var 1784 (17dpo). Det er jo mer enn dobbelt, så vi får være fornøgd med det :happy:
Sympomene er litt til og fra. Av og på med kvalmen, men lite oppkast heldigvis :) Ellers har jeg litt murringer og er sulten HELE tiden! :p

Yey [emoji1] jeg hadde ikke noe kvalme i det hele tatt, ikke denne gang eller sist svangerskap. For det meste bare uggen form[emoji4]
 
Yey [emoji1] jeg hadde ikke noe kvalme i det hele tatt, ikke denne gang eller sist svangerskap. For det meste bare uggen form[emoji4]
Åh, deilig å slippe kvalmen! :D Jeg kastet opp 3 dager på rad, og så gav det seg. Prøver å få i meg litt mat i senga da, og det hjelper nok! Blir ofte småkvalm ut på dagen, men ikke så ille at noe kommer opp igjen heldigvis!
Håper jeg er like heldig som deg og slipper unna gjennom hele svangerskapet :D
 
Jeg har knapt vært kvalm en dag. Sulten derimot, det har jeg vært. Var sulten igjen rett etter måltid, og kunne spist døgnet rundt. :hilarious::hilarious: Det ga seg heldigvis etterhvert, men appetitten er større enn vanlig enda nå (22+2).
 
Jeg har knapt vært kvalm en dag. Sulten derimot, det har jeg vært. Var sulten igjen rett etter måltid, og kunne spist døgnet rundt. :hilarious::hilarious: Det ga seg heldigvis etterhvert, men appetitten er større enn vanlig enda nå (22+2).
Godt at det ikke bare er meg:hilarious: Må som regel spise en gang i timen, men orker ikke så mye om gangen da, så blir små måltid som varer leenge :p
 
Åh, deilig å slippe kvalmen! :D Jeg kastet opp 3 dager på rad, og så gav det seg. Prøver å få i meg litt mat i senga da, og det hjelper nok! Blir ofte småkvalm ut på dagen, men ikke så ille at noe kommer opp igjen heldigvis!
Håper jeg er like heldig som deg og slipper unna gjennom hele svangerskapet :D

Brukte å ha salte kjeks i nattbordskuffen min og det hjalp [emoji4] denne gangen var det lakris [emoji23]
 
Gratulerer med 6 uker fin hcg-stigning
 
Back
Topp