Netthandel eller vanlig butikk?

Vi var på barnahus i går og fikk hjelp en time om barnevogner. Da er det faktisk verdt å handle i butikken, selv om det kanskje finnes billigere varianter på nett☺
Jeg var også innom en slik (tror det var babyshop) for å se på vogner. Så på babyjogger city mini GT og fikk god forklaring :) men jeg måtte uansett tenke litt. Da jeg hadde bestemt meg fant jeg den på nett til 3000... kosta 5000 hos babyshop.

Men jeg bor veldig langt unna barneutsyrsbutikker og de som er har ofte dårlig utvalg..
 
Jeg foretrekker å kjøpe det aller meste på nett. Unntaket er sko og bukser.
Kjøpte alt av babyutstyr på nett sist, inkludert Simo-vogn og babyjogger-vogn. Nå tror vi vi går for Emmaljunga så da må vi til butikk da.

Når man bor litt avsidesliggende til, har små barn, pendler, jobber fult, ikke har avlastning og ikke har bil er det å gå på fysiske butikker noe man ikke har mye tid til...
 
Varierer litt. Kommer an på hva jeg skal ha. Hvis det er dyre ting som jeg kan vente på og som jeg vet er billigere på nett, så handler jeg på nett.
Hvis det er noe jeg finner som jeg har behov for raskt så kjøper jeg i butikk. Jeg handler nesten alltid på salg da, om jeg handler i butikk. :)
 
Fysiske butikker. Men med bekken som krangler og biltrøbbel har det blitt litt netthandel den siste tiden. [emoji4]
 
Titte i butikk, handle i netthandel. Vanskelig å se på klær til meg selv på nett, men ofte jeg har prøvd i butikk tidligere og bestemmer meg så for å kjøpe på nett når jeg kommer hjem.
 
Netthandel!! Liker å gå gjennom tilbudsstativer på butikkene:)
 
Handler så å si alle klær på nett. Haaater shopping i butikk og prøverom. Når jeg bestiller på nett er jeg flink til å sende tilbake det som ikke passer eller ikke er fint.
 
Netthandel, hater å gå på shopping [emoji23] blir helt stresset av alle folkene som flyr rundt
 
Jeg kjøper omtrent ALT på nettet. Orker ikke å handle i butikk pga alle menneskene. Misliker folk generelt etter jeg ble gravid[emoji23][emoji106]
 
Kommer helt an på. Liker begge deler :)
 
Kommer litt ann på egentlig. Elsker å handle på nett men noe synes jeg er greit å handle i butikk, sånn som klær. (Må helst prøves her.)
 
Back
Topp