Netthandel eller vanlig butikk?

Spørs hva jeg skal ha.
 
Alt som ikke må prøves liker jeg å kjøpe på nettet. Hater å gå i butikker og å prøve tøy. :p
 
Ofte netthandel. Men ikke til enkelte typer klesplagg.
 
Foretrekker å kjøpe klær i fysisk butikk. Og en del andre ting der jeg er usikker på størrelse. Kjøper noe på nettet, som f.eks filmer og bøker.
 
Det kommer helt an på hva det er, og om det er til meg selv eller i gave.

Klær må jeg alltid prøve, så det kjøpes i fysisk butikk. Ellers liker jeg å se i fysiske butikker, men kan gjerne kjøpe det på nettet. Bøker kjøper jeg bare på nett (har kindle).
 
Foretrekker netthandel :)
 
Foretrekker netthandel
 
Det er litt opp og ned, men skal jeg kjøpe ting kan jeg kjøpe over nett men typisk bukser og kjoler må jeg kjøpe i butikk for å vite at det passer og ser fint ut på :smug:
 
Vi bor i gokk, så det blir mye nettshopping.. sko kjøper jeg alltid i fysisk butikk, men klær kan jeg handle på nett såfremt de har gode returordninger. Liker veldig godt å gå og kikke i fysiske butikker, så hadde vi bodd nærmere et senter/sentrum med utvalg hadde jeg nok handla mest i butikk.
 
Nett. Vi har veldig få butikker hvor jeg bor (begrenses til to dagligvarer, vinmonopol, husflid og sport1). De har ofte ikke det jeg skal ha, og har de det er det langt dyrere enn på nett.
 
Jeg foretrekker fysiske butikker.
 
Vi var på barnahus i går og fikk hjelp en time om barnevogner. Da er det faktisk verdt å handle i butikken, selv om det kanskje finnes billigere varianter på nett☺
 
Jeg tror nok det blir mye netthandel her i huset. Jeg har en veldig bestemt stil som sjelden er å oppdrive i vanlige butikker (kommer stadig mer og mer, men enda ikke verdens beste/største utvalg) Var i "byen" her jeg bor og fant ut at de ikke har det største utvalget av barnebutikker heller... Og mammaavdelinger finnes tydeligvis ikke :eek: Prisene og slikt er bedre på nett, bedre oversikt, men jeg liker hjelpen og veiledningen man kan få i butikker. Samt jeg får faktisk sett hvordan fargen er i virkeligheten og hvordan den kjennes ut osv.
 
Back
Topp