Nesting modus

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Er folk i det?
Synes det er så stille her for tiden... eller kanskje det bare er meg :)
 
Lite aktivitet ja.. Kanskje det blir mer når vi starter å gå ut i permisjon og kanskje rekker å starte å kjede oss litt igjen..? [emoji12][emoji23]
Her går iallfall dagene i ett nå!
 
Er 80 % sykemeldt nå men travelt opptatt med nytt hus. Så kan vel på en måte kalles nesting [emoji14] overtok nøklene på fredag. Vært bhg der før så trengs mye maling. Må tette en hel del hull i gulvet etter ventilasjonsanlegg [emoji14] min jobb er foreløbig soverommene oppe. Sparkling, pussing og maling [emoji14] deretter blir det samme jobben nede på kjøkken, i stue og tre ganger [emoji14] og 55 daga igjen til termin :eek:
 
Lite aktivitet ja.. Kanskje det blir mer når vi starter å gå ut i permisjon og kanskje rekker å starte å kjede oss litt igjen..? [emoji12][emoji23]
Her går iallfall dagene i ett nå!
Jeg er inne på oktober forumet og titter innimellom og der har det alltid vært mer aktivitet, men de er vel flere, så kanskje bare jeg som er "bortskjemt" med mer tråder og action der :p

Er 80 % sykemeldt nå men travelt opptatt med nytt hus. Så kan vel på en måte kalles nesting [emoji14] overtok nøklene på fredag. Vært bhg der før så trengs mye maling. Må tette en hel del hull i gulvet etter ventilasjonsanlegg [emoji14] min jobb er foreløbig soverommene oppe. Sparkling, pussing og maling [emoji14] deretter blir det samme jobben nede på kjøkken, i stue og tre ganger [emoji14] og 55 daga igjen til termin :eek:
OMG!!! skal si du har tatt på deg litt av en jobb.. eller dere. Vi er i hustitte modus, tror vi er på visninger 2-3 ganger i uka... blir sliten av bare det jeg :p
 
Jeg er 100% sykmeldt, vil få ting i orden, men siden jeg ikke har fått sykepenger enda, må jeg vente :eek: vi kan ikke bruke opp sambo sine penger siden vi ikke vet når jeg får [emoji33]
Men sitter å planlegger i hodet mitt, skal få hentet ting vi skal få arve etter tantebarnet mitt, så får jeg hvertfall begynt med det, enn så lenge :)
 
Jeg er skikkelig i nesting modus, men er så frustrerende for jeg skal holde meg i ro. Er så kjedelig å ligge på sofaen og se på alt jeg skulle hatt gjort. Skal sette mammaen min litt i sving med å vaske babytøy og sengetøy, så kan jeg få klar barnesenga :) har skikkelig lyst til å rydde i skoffer og skap og få orden hjemme, men det blir det desverre ingenting av :shifty::p
 
Jeg er 100% sykmeldt, vil få ting i orden, men siden jeg ikke har fått sykepenger enda, må jeg vente :eek: vi kan ikke bruke opp sambo sine penger siden vi ikke vet når jeg får [emoji33]
Men sitter å planlegger i hodet mitt, skal få hentet ting vi skal få arve etter tantebarnet mitt, så får jeg hvertfall begynt med det, enn så lenge :)
Hvor lenge har du gått sykemeldt uten penger?
Hadde det sånn jeg og... 2,5 mnd tok det. Fikk første utbetalingen 30 august og da ble det brått en god slump, men alt pga jobben som surret med feil opplysninger og papirer som ikke var sendt inn.... er bare glad for at det er i orden nå og at jeg også har fått bekreftelse på at foreldrepenger er innvilget.
 
Jeg er skikkelig i nesting modus, men er så frustrerende for jeg skal holde meg i ro. Er så kjedelig å ligge på sofaen og se på alt jeg skulle hatt gjort. Skal sette mammaen min litt i sving med å vaske babytøy og sengetøy, så kan jeg få klar barnesenga :) har skikkelig lyst til å rydde i skoffer og skap og få orden hjemme, men det blir det desverre ingenting av :shifty::p
Samme her... alt står i en krok i stua her, fordi.... rommet som er tiltenkt barnerom, er gamingrommet til gubben... og han vil jo så klart drøye det i det lengste... i tillegg så ser vi etter et hus... så er litt sånn, skal, skal ikke på å demontere ting etc.. men jeg kjenner det at det stellebordet med kommoder MÅ opp snart... jeg må få lagt klæra som er vasket, nedi.
 
Samme her... alt står i en krok i stua her, fordi.... rommet som er tiltenkt barnerom, er gamingrommet til gubben... og han vil jo så klart drøye det i det lengste... i tillegg så ser vi etter et hus... så er litt sånn, skal, skal ikke på å demontere ting etc.. men jeg kjenner det at det stellebordet med kommoder MÅ opp snart... jeg må få lagt klæra som er vasket, nedi.
Hehe, kjenner til det med gaming rom. Babyens rom nå var også mannens gamingrom, men jeg kastet han ut for å få alt klart :p han har fått ett lite hjørne i stua, og tror faktisk han er veldig fornøyd med det, for jeg har alltid nektet han å sitte i stua med pcen :p
 
Hehe, kjenner til det med gaming rom. Babyens rom nå var også mannens gamingrom, men jeg kastet han ut for å få alt klart :p han har fått ett lite hjørne i stua, og tror faktisk han er veldig fornøyd med det, for jeg har alltid nektet han å sitte i stua med pcen :p
Her er det ikke pc... men PS4... eller for å si det sånn... han har vel alt fra han var liten.... Så mange consoller å holde styr på... i tillegg har jentene WiiU og xbox360 i stua... så her er det fult av alt mulig.
 
Jeg er i nesting modus, bare at det er ikke helt klart for at jeg kan få nesta noe særlig egentlig[emoji12]
Synes også det er stille, men jeg aner ikke hva jeg skal skrive om, så er dårlig på å være en tråd starter[emoji12]
 
Her er det ikke pc... men PS4... eller for å si det sånn... han har vel alt fra han var liten.... Så mange consoller å holde styr på... i tillegg har jentene WiiU og xbox360 i stua... så her er det fult av alt mulig.
Hehe, ja da blir det litt værre :p
 
Telefonen min er ødelagt, så må på dataen for at det skal være noe poeng i å sjekke noen ting på nett :p Har en ekstratelefon som ikke har et velfungerende nett... Mye derfor jeg er lite aktiv..

Ellers... så føler jeg dagene grå så altfor fort og får gjort lite fornuftig :S :p
 
Hvor lenge har du gått sykemeldt uten penger?
Hadde det sånn jeg og... 2,5 mnd tok det. Fikk første utbetalingen 30 august og da ble det brått en god slump, men alt pga jobben som surret med feil opplysninger og papirer som ikke var sendt inn.... er bare glad for at det er i orden nå og at jeg også har fått bekreftelse på at foreldrepenger er innvilget.

Det er bare denne mnd, men har vært mye tull med utbetalinger og feil info fra arbeidsgiver, og feil utbetalinger av feriepenger, så har vært mye tull med penger denne sommeren :/
 
OMG!!! skal si du har tatt på deg litt av en jobb.. eller dere. Vi er i hustitte modus, tror vi er på visninger 2-3 ganger i uka... blir sliten av bare det jeg :p


Det kan man trygt si. Men får heødigvis mye hjelp. Badet nede skal også pusses helt opp. Må forsterke gulvet der og legge nye gulvplater før vi kan legge varmekabler og fliser [emoji14] nye plater på vegg må også opp. [emoji14] men har et lite bad oppe vi skal ha inn et dusjkabinett på sånn at vi kan ta badet i rolig tempo. Viktigste er å få malt stue, kjøkken og soverom så vi kan flytte inn :) mye arbeid, men så verdt det. Hadde jo håpet vi kunne begynt mye tidligere men når man kjøper hus fra kommunen kan det drøye i lang drag ;p
 
Det er generelt veldig lite aktivitet her, sikkert en kombinasjon av få medlemmer og en app som irriterer vettet av folk. Lite respons å få på poster, så da blir det til at man ikke gir så mye heller. Det er synd, det er den fjerde og klart stilleste termingruppa jeg har vært i. Litt mer fres på skjult da, enn så lenge [emoji4]

Jeg er jo med i min skjulte gruppe fra 2014 og vi har holdt koken kjempelenge, helt til nå, men en app som ikke har fungert for folk på månedsvis har omsider tatt kvelden på den også. Nå holder vi kontakten i andre kanaler [emoji4]
 
Er folk i det?
Synes det er så stille her for tiden... eller kanskje det bare er meg :)
Er i modus, men får ikke ting gjort [emoji56]
Endelig fått beskjed om at skattepengene kommer, så da kan vi begynne å handle ting til oppussing. Ellers har vi så og si alt vi trenger av utstyr, mangler mest småpirk og forbruksvarer, så det gjelder bare å skru ting opp [emoji5] fant ut at den ene sprinkelveggen til babysenga ikke er her, og det går meg sånn passe på nervene..... må vente på at svoger skal finne og sende den til oss, og han er såå treig.....
 
Ja nester mye. I går ble vinduskarm malt, dyne vasket og klær gått gjennom. Pakket litt i fødebag, ryddet klesskapet, gått gjennom sengtøy.. Teller ned til termin og syns det er så lenge igjen.....! Og tenker masse på hvordan det blir med en liten baby
 
Jeg er i nesting modus og har vært det en god stund nå :D Bruker stort sett kveldene på å planlegge det vi trenger og å lese meg opp på alt dette nye som skal skje.. Gleder meg masse!

I slutten av mnd. skal vi endelig få kjøpt oss kommoden til barnerommet slik at vi kan begynne å vaske klærne hennes :woot: Har en del sengtøy og diverse annet som også må vaskes. Klør i fingrene etter å få satt igang!

Nå er det ikke lenge igjen folkens :dummy::dummy1::joyful:

Jeg jobber fremdeles 100% så føler vel at dagene flyr pga. det. Regner med å bli mer utålmodig når jeg går ut i permisjon om 5 uker.
 
Er vel kommet i nesting modus ja :) bare stellebordet og fødebagen som ikke er klar nå tror jeg. resten står klart..
 
Back
Topp