Nerver

Lykkeligmammatil3

Flørter med forumet
Har vært ganske nervøs denne gangen, selv om det er 4.mann føler jeg at jeg blir mer nervøs for hver gang. Sånn sett helt greit at dette er siste gangen[emoji173]

Så idag ei lita bønne på 2.05 cm med ett vakkert bankende hjerte[emoji120]Eksakt 8+5 som var det samme som jeg trodde selv[emoji108]
1466c63bf66a993ccba1b0dfb1cd7526.jpg
 
:love7

Åååå, det er en liten baby der!

Kjenner meg igjen i engstelsen. Jeg venter nr. 3 nå, kan ikke huske at jeg har vært så bekymret over ting de to første gangene.
Nå analyserer jeg alt... Litt slitsomt :bored:
 
Gratulerer så mye med minien i magen :D Elsker ul bilder <3

Skjønner deg godt, selv venter jeg nr 5 og tar det langt fra noen selvfølge at alt går veien..
 
:love7

Åååå, det er en liten baby der!

Kjenner meg igjen i engstelsen. Jeg venter nr. 3 nå, kan ikke huske at jeg har vært så bekymret over ting de to første gangene.
Nå analyserer jeg alt... Litt slitsomt :bored:

Så godt å høre at det er flere som har det sånn[emoji85]Den intense kvalmen har jo beroliget meg litt men man vet jo aldri, var sååå godt anvendte penger å dra på TUL[emoji120]
 
Gratulerer så mye med minien i magen :D Elsker ul bilder <3

Skjønner deg godt, selv venter jeg nr 5 og tar det langt fra noen selvfølge at alt går veien..

Tusen takk, var så godt å se den lille bønna vår[emoji7]Har hatt 2 sa med mange års mellomrom men slike opplevelser gjør noe med en, man tar ingenting for gitt lengre[emoji120]Er så takknemlig for at alt ser bra ut foreløpig[emoji173]
 
Tusen takk, var så godt å se den lille bønna vår[emoji7]Har hatt 2 sa med mange års mellomrom men slike opplevelser gjør noe med en, man tar ingenting for gitt lengre[emoji120]Er så takknemlig for at alt ser bra ut foreløpig[emoji173]
Det skjønner jeg så absolutt. Opplevde MA i 2014 og hadde da bare såvidt hørt om det. Trodde i min lille verden at så lenge jeg ikke blødde var alt ok.. Var en forferdelig opplevelse :/ Unner ingen den tomhetsfølelsen som følger etter noe slikt.
Hadde to barn før ma èn og har fått to etterpå. Så nå går jeg på tå hev her, men har fått sett hjerte slå nå i uke 7 så nervene er roet for en liten stund ;)
 
Har vært ganske nervøs denne gangen, selv om det er 4.mann føler jeg at jeg blir mer nervøs for hver gang. Sånn sett helt greit at dette er siste gangen[emoji173]

Så idag ei lita bønne på 2.05 cm med ett vakkert bankende hjerte[emoji120]Eksakt 8+5 som var det samme som jeg trodde selv[emoji108]
1466c63bf66a993ccba1b0dfb1cd7526.jpg

Så fantastisk å få se dette, da! :D
 
Back
Topp