Nervøs gutt på 27 år! Hjelp

Må bare si at dette stresser meg meget første dagen jeg såg testen så på kvelden tenke jeg til det kværnet og måtte rett og slett på toalettet og spy , hahaha.. alt for mye og ta inn på en dag :')
Vet du hva, det er helt greit å være nervøs.
Nå vet jeg ikke om dette var planlagt eller ikke, men det spiller ingen rolle og endrer ikke saken.

Et svangerskap er 40 uker langt, du har god tid til å forberede deg på hva som kommer, og ikke glem at omveltningen er minst like stor om ikke større for din kjære
 
Positiv det der ;) gratulerer og lykke til som kommende foreldre :D
 
Ikke for å være slem eller noe, ikke memt slik...
Mannen min kunne ikke skjønne at en test var positiv så lenge teststreken var svakere enn kontrollstreken.
Ei heller mannen til min beste venninne..

Uansett, en strek er en strek.
Gratulerer så mye, du skal bli pappa
Min trodde testen var en markeringstusj, så det er nok ikke like logisk for alle nei..
 
Må bare si at dette stresser meg meget første dagen jeg såg testen så på kvelden tenke jeg til det kværnet og måtte rett og slett på toalettet og spy , hahaha.. alt for mye og ta inn på en dag :')
Uff da, det er mye å ta innover seg og mye å tenke på. Når du får litt tid på deg blir du vant til tanken på at du skal bli pappa.
 
En positiv test er 100% sikker om man ikke tar medisiner av noe slag som inneholder jeg! [emoji6]
Njaa. Noen type svulster kan faktisk gjøre at kroppen produserer Hcg som slår ut på graviditetstest
 
Back
Topp