Neonate videomonitor BC-8000DV

MamaJean

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med Neonate videomonitor BC-8000DV ?? Fikk den til juniors dåp i dag, men vet ikke om vi kanskje skal bytte den.
 
Har ikke erfaring, men jeg hadde byttet, fordi jeg ikke ser behov for å ha med video, samt at jeg ville ha en liten og løs babyenhet med oppladbare batteri, så den kan brukes i vogna osv. Vi har neonate, men husker ikke hva modellen het. :p
 
Har ikke erfaring, men jeg hadde byttet, fordi jeg ikke ser behov for å ha med video, samt at jeg ville ha en liten og løs babyenhet med oppladbare batteri, så den kan brukes i vogna osv. Vi har neonate, men husker ikke hva modellen het. :p

Vi ønsket oss også i utgangspunktet en liten, nett sak til å ha i vogna. Men nå var det denne vi fikk :p fryktelig dyr babycall! :eek: Tror vi må prøve den før vi evt bytter for å se hvordan den funker.
 
Synes den er helt super! :) god rekkevidde, god lyd, god bildrkvalitet, og den er forholdsvis liten og handy :) har den hengende rundt halsen når jeg ikke sitter stille :) fin funksjon at man kan stille den inn slik at bilde kun kommer opp dersom baby lager lyd, sparer strøm på det :)
 
Synes den er helt super! :) god rekkevidde, god lyd, god bildrkvalitet, og den er forholdsvis liten og handy :) har den hengende rundt halsen når jeg ikke sitter stille :) fin funksjon at man kan stille den inn slik at bilde kun kommer opp dersom baby lager lyd, sparer strøm på det :)

Funker det å bruke den ute i vogna? Altså, uten tilgang på strøm? Hvis ja, har den lang batteritid?
 
Funker det å bruke den ute i vogna? Altså, uten tilgang på strøm? Hvis ja, har den lang batteritid?

Jada funker fint ute, jeg bruker ikke kamera når hun ligger i vognen og da holder den lenge. Vet ikke akkorat hvor lenge den varer med kamera på uten å være koblet til strøm, men noen timer er det vertfal :)
 
Jeg har den! Kjempefornøyd med å ha videomulighet. Når jeg har vært borte i selskap, har jeg feks skrudd av lyden og bare latt videoen skru seg på når det kommer lyd hos frøkna. Da ser jeg at det skjer noe, kan se om hun er våken eller om hun bare lagde lyder i søvne, enheten står på lydløs så den forstyrrer ingen andre rundt bordet.
Beste er at begge enhetene kan brukes trådløst, så du er ikke avhengig av stikkontakt slik du er med andre videoenheter. Veldig lettvindt hvis ungen sover i vogn.
Veldig fornøyd!
Minuset er kanskje at batteriet blir fort tappet siden video tar mye batteri. Den holder fint en kveld/natt, men kan være lurt å lade før man skal bort.
Du kan velge om du vil bruke enheten kun på lyd, konstant bilde, eller bilde/lyd som skrur seg på ved lyd hos barnet.
Fint nattkamera som fungerer fint i mørke rom.
Nødvendig? Sikkert ikke... Men har brukt den en del når jeg har vært borte hos andre, og syntes den er kjempekjekk!
 
Back
Topp