Neg og pos gtest på samme urin

Lillespir

Andre møte med forumet
Hei dere! :)

Er i dag 13 dpo. Forventet TR om to dager. Tok en test fra billige-tester i går, og den kom ikke fram som positiv før etter tidsfristen. Regnet den som ugyldig, men fikk jo fortsatt et lite håp.

I dag på morgenurin tok jeg to stk clearblue. En vanlig, og en med ukeindikator på samme urin. Den vanlige slo ut positiv 2 min før tidsfristen var gått ut, men ukeindikatoren viste "ikke gravid". Vet at på bildet kan streken på den positive testen se helt grå ut, men i virkeligheten er den helt klart blå.

Er så fortvilet.. Vet ikke hva jeg skal tro :nailbiting: Noen som har opplevd noe av det samme fra CB?

24008692_1755681767837829_853171654_n.jpg


23972658_1755681774504495_1683776274_n.jpg
 
Hei!

Flyttet tråden din til en mer synlig plass, så får du forhåpentligvis noen svar! :)

Mvh
Moderator Steffen
 
Kan være for tidlig for digital. Den testen du har der er en tidlig test som er mer sensitiv enn en digital. Prøv å teste igjen med digital om noen dager.
 
Prøv å teste på nytt på morgenurin den dagen du forventer mens. De digitale trenger noe høyere nivå av hcg hormoner før de slår ut. Den andre testen ser positiv ut synes jeg, så et forsiktig gratulerer:happy:
 
Hadde tatt en litt senere, de digitale slår som nevnt ikke like lett ut :)
 
Ikke rart. Den ene har sensitivitet på 10 og den andre på 25[emoji5] den blir nok positiv i morgen[emoji5]
 
Ser ut som du er gravid.. hadde ikke fått utslag i strek uten HCG hormoner i kroppen.. den andre testen er nok sikkert mindre sensitiv. Bruk morgenurin
 
Back
Topp