Nedtellingstråden.

28 dager til L sin fødsels"dato"
 
Er det noe tegn på at fødsel nærmer seg?
Vi aner ikke, er jo førstegangs så da er alt nytt! I natt hadde visst de konstante mensmurringene gått over til noe som varte 15 min og gikk bort 45 min, og så gjentok seg. Men de kjente på magen og sa den ikke var hard (selvom vi synes den kjennes hard ut) og at det derfor ikke var noe å bry seg om. Så da håper vi de drøyer ankomsten sin litt til. Men er jo litt slitsomt å være standby for fødsel hver dag merker vi.
 
Nå er det straks jordmortime, og en uke til neste ultralyd [emoji7]
 
Vi aner ikke, er jo førstegangs så da er alt nytt! I natt hadde visst de konstante mensmurringene gått over til noe som varte 15 min og gikk bort 45 min, og så gjentok seg. Men de kjente på magen og sa den ikke var hard (selvom vi synes den kjennes hard ut) og at det derfor ikke var noe å bry seg om. Så da håper vi de drøyer ankomsten sin litt til. Men er jo litt slitsomt å være standby for fødsel hver dag merker vi.

Skjønner den. Har også en del mensmuringer og nedpressfølelse. Hadde det mot slutten de to andre gangene og. Regner ikke med det er mindre smerter/ubehag ved tvillinger:hilarious: og de har jo ofte en tendens til å ville ut litt før. Blir spennende tider nå fremover :) :)
 
Back
Topp