Nedtelling til TUL

I morgen !! :D Jeg måtte egentlig avbestille pga jobbsituasjon, men når jeg ringte hadde de ikke ledig før i slutten av april. Endte opp med å si det til de nærmeste kolleger, og de var rause nok til å sende meg avgårde i morgen [emoji173]️

Så bra det ordnet seg [emoji2]
Jeg fikk se et lite nurk med et bankende hjerte i dag, herlig følelse [emoji173]️
 
Vi prøver å bestille i slutten av april, men det var visst så vanskelig. Har ikke sjans de tre beste ukene, så håper virkelig vi får en time når vi vil.
 
Sitter på venterommet nå [emoji33] Nervøs, spent og sulten [emoji87]
 
Åå, så fantastisk! Og gøy å se bilde :) Visste du det var to før TUL?
Hadde en TUL for to uker siden, så da 2 fostersekker men lite annet da det var så tidlig. Godt å se at alt var bra i dag [emoji173][emoji173]
 
5 dager til. Da er jeg 8+2 Noen som vet om det blir innvendig eller utvendig da?
 
5 dager til. Da er jeg 8+2 Noen som vet om det blir innvendig eller utvendig da?

Jeg trodde dem alltid tok innvendig når man var mindre enn 12 uker, men var på privat tul når jeg var 7+4 og hun tok utvendig[emoji4]
Forrige graviditet var jeg med i en studie og der tok dem innvendig enda jeg var i uke 11...så d kan vel egentlig være begge deler[emoji28]
 
Jeg trodde dem alltid tok innvendig når man var mindre enn 12 uker, men var på privat tul når jeg var 7+4 og hun tok utvendig[emoji4]
Forrige graviditet var jeg med i en studie og der tok dem innvendig enda jeg var i uke 11...så d kan vel egentlig være begge deler[emoji28]

Og da kunne du se og høre hjertelyden så jeg Så bra, da får jeg bare vente i spenning ☺️
 
5 dager til. Da er jeg 8+2 Noen som vet om det blir innvendig eller utvendig da?

De to forrige gangene har jeg tatt innvendig så tidlig. Men denne gangen brukte de utvendig på sykehuset. Bra bilder og fikk både se og høre hjertet :) Var 7+0 når jeg var. Men hun målte vel til 6+4 ca, men skrev det ikke ned. Siden det var så lite var det fort og ta feil. Så hun konkluderte bare med at min beregning var rett.
 
Back
Topp