Nedtelling til TUL

Ser dere teller ned til tidlig ultralyd, vet ikke om dette er rett plass! Men når er det "normalt" og gå på tidlg ul? Jeg har to fra før og var med begge i uke 11+.. denne gang er jeg usikker på termin og ønsker å gå før, men redd for å gå alt for tidlig er mellom 6 og 8 uker på vei nå!
 
Jeg flyttet min tul fra 24.nov til 17.nov da jeg ønsker å se om det er liv og merker jeg stresser litt etter forrige SA. Vil da være 7+1, så da er det 6 dager igjen til TUL :-D
 
Ser dere teller ned til tidlig ultralyd, vet ikke om dette er rett plass! Men når er det "normalt" og gå på tidlg ul? Jeg har to fra før og var med begge i uke 11+.. denne gang er jeg usikker på termin og ønsker å gå før, men redd for å gå alt for tidlig er mellom 6 og 8 uker på vei nå!

Jeg har ikke vært på TUL eller ordinær for den saks skyld så usikker på hva som anbefales sånn sett. Jeg skal pga oppfølging i forbindelse med habituell abort utredning. Er du mellom uke 6-8 burde de kunne se noe i allefall, men vil tro det er vanskelig beregne termin jo tidligere det er.
 
Ser dere teller ned til tidlig ultralyd, vet ikke om dette er rett plass! Men når er det "normalt" og gå på tidlg ul? Jeg har to fra før og var med begge i uke 11+.. denne gang er jeg usikker på termin og ønsker å gå før, men redd for å gå alt for tidlig er mellom 6 og 8 uker på vei nå!
Jeg skal på fredag da er jeg 8 uker ca. (I følge menstermin lengre) her står det der jeg bestilte privat at de tar tul mellom uke 7-12 :)
 
4 uker og 4 dager til det blir tidlig UL på oss :) er da ca 9 uker :) måtte den tiden gå fort!!:angelic:
 
Back
Topp