Nedtelling til TUL

HanneA

Flørter med forumet
Hadde egentlig time om 5 uker (10+6), men klarte ikke vente. Så i dag endret jeg timen til 15.11 (8+6). 3 uker. Det er jo et mareritt å vente:wideyed: Var på TUL ca samme tid forrige gang, og fant da ut at fosteret hadde vært dødt i 2 uker. Så nå er jeg greit spent og nervøs!

Når skal dere ha TUL, og hvor langt dere da?:)
 
Det er en TUL tråd inne blandt våre leker også :)
Her Der teller vi ned sammen vær dag om vi vil :)

Jeg skal på TUL om 3 uker, og 1 dag når jeg er 12+2
 
Hadde egentlig time om 5 uker (10+6), men klarte ikke vente. Så i dag endret jeg timen til 15.11 (8+6). 3 uker. Det er jo et mareritt å vente:wideyed: Var på TUL ca samme tid forrige gang, og fant da ut at fosteret hadde vært dødt i 2 uker. Så nå er jeg greit spent og nervøs!

Når skal dere ha TUL, og hvor langt dere da?:)
Skal i morgen kl 20 :nailbiting: Blir svett bare ved tanken. Gruer meg altfor mye.
 
:) Takk. Lurer på om jeg er 5+4 i morgen. Så da er det kanskje for tidlig å se hvis det er en bo?
Vet ikke hva de kan se og ikke så tidlig. For meg var det kun for å bekrefte av graviditeten var i livmoren og ikke egglederen slik de var redd for
 
:) Takk. Lurer på om jeg er 5+4 i morgen. Så da er det kanskje for tidlig å se hvis det er en bo?
Man kan i prinsipp se en prikk. Rundt den tiden begynner hjertet slå og da ser man at den prikken blinker ganske fort. Men legen vet hva han skal se etter. Her går sett hjertet dunke 6+0 fire ganger nå og det er så herlig ❤
 
Back
Topp