Nedtelling til TUL

I dag!! :nailbiting:
 
2! :)
 
Fikk ikke tul :( men skal stikke innom å ta hcg prøve da.bedre enn ingen oppfølging :)
 
Fikk ikke tul :( men skal stikke innom å ta hcg prøve da.bedre enn ingen oppfølging :)

Hvor langt er du på vei? Ingen hensikt å ta prøve nå som man begynner å bli såpas på vei. HCG slutter å stige... så det er misvisende
 
Imorgen klokken 14:00 [emoji7][emoji173]️
 
Wæææ så gøy!! Lykke til :D[emoji173]️

Herremin som jeg gleder meg! Om baby ligger bra så får jeg se kjønnet også [emoji7][emoji173]️[emoji2]takk! [emoji173]️[emoji7]
 
I dag skjer det!!! Ååååh jeg teller ned timene [emoji7]
 
Da blir det en jente til i denne herlige flokken min :) Vi får ei sunn og frisk baby, noe jeg er overlykkelig over. For et herlig syn å se den lille frøkna med 148 hjerteslag- 13+3 som jeg regnet ut i fra med termin 7 februar :)
 

Vedlegg

  • 3d ul 5.jpg
    3d ul 5.jpg
    67,9 KB · Visninger: 17
  • 3d ul 9.jpg
    3d ul 9.jpg
    93,8 KB · Visninger: 18
  • 3d ul1.jpg
    3d ul1.jpg
    57,2 KB · Visninger: 13
Da blir det en jente til i denne herlige flokken min :) Vi får ei sunn og frisk baby, noe jeg er overlykkelig over. For et herlig syn å se den lille frøkna med 148 hjerteslag- 13+3 som jeg regnet ut i fra med termin 7 februar :)

Hurra hurra og gratulerer så masse med ei lita tjei i magen ❤️ Hun er heldig som får dere som sin familie ❤️
 
Hurra hurra og gratulerer så masse med ei lita tjei i magen [emoji173]️ Hun er heldig som får dere som sin familie [emoji173]️

Takk [emoji7][emoji173]️[emoji7]og vi er sååååå utrolig heldig å få henne inni flokken [emoji7][emoji4]
 
Skal i dag :happy:
Gleder meg, men gruer meg like mye. Tenk om hun sier at det er MA igjen o_O tror ikke jeg kan takle enda en :(
 
Sitter og vurderer om jeg skal bestille time til TUL.
Forlovede har sagt at det kan jeg gjøre hvis jeg vil og hvis jeg vil ha ham med så blir han med.:Heartred
 
Back
Topp