Nedtelling til TUL

Det gikk veldig bra! [emoji3] Men var tydeligvis nesten to uker kortere på vei en hva menstermin er.. Det synes jeg er litt rart, for da fikk jeg positiv test før befruktningen liksom har skjedd.. Det går jo ikke.
Godt at alt var bra! [emoji4]
Ja, det høres litt rart ut..
 
21 laaaaange dager [emoji173]️
 
2 dager igjen, men rosa utflod på papiret i dag :-(
 
2 dager [emoji5][emoji106]
 
Ja [emoji173]️ har du hatt ul denne gang? Hvor langt er du? Jeg er 8+3 aldri vært så langt [emoji4] jeg skal ha ul igjen i uke 13, altså når jeg er 12 uker [emoji4]
Jeg hadde ultralyd i mandags. Da var jeg 5+6. Skal på ny UL neste torsdag. Deilig å bli fulgt tett. Jeg er 6+1 i dag. [emoji4] deilig å komme så langt! Jeg håper jeg følger etter[emoji173]
 
Jeg hadde ultralyd i mandags. Da var jeg 5+6. Skal på ny UL neste torsdag. Deilig å bli fulgt tett. Jeg er 6+1 i dag. [emoji4] deilig å komme så langt! Jeg håper jeg følger etter[emoji173]
Så bra du får hjelp [emoji4] jeg har en gynekolog som ble veldig glad for at jeg har kommet så langt. Så han håper jeg kommer igjen i uke 13 [emoji4] la oss håpe vi kan gratulere hverandre i november [emoji173]️
 
I morgen [emoji21] grugleder meg! Så redd noe er galt, eller at hjertet ikke slår!![emoji21] selvom alt tyder på at det skal være OK! [emoji173]
 
Back
Topp