NEDTELLING TIL TERMIN

Lyh

Glad i forumet
Septembermødre <3
Novemberbarna 19
Her kan ein telle ned mot termindatoen, eg sjølv likar å telle ned da eg er begynt å bli ganske utolmodig og likar å ha ein viss oversikt :p Så er det jo ganske kjekt å følge med på andre og da :)
Idag er det 69 dagar til min termin.
Kva med din? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Her kan ein telle ned mot termindatoen, eg sjølv likar å telle ned da eg er begynt å bli ganske utolmodig og likar å ha ein viss oversikt :p Så er det jo ganske kjekt å følge med på andre og da :)
Idag er det 69 dagar til min termin.
Kva med din? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

69 dager her også :) Synes det ser lenge ut når man ser tallet skrevet, men er jo bare 2 måneder og 1 uke! Tiden til nå har jo gått veldig fort... Dessuten så er det snart ferie :D og etter ferie bare 4 arbeidsdager tiI før permisjon :)
 
69 dager her også :) Synes det ser lenge ut når man ser tallet skrevet, men er jo bare 2 måneder og 1 uke! Tiden til nå har jo gått veldig fort... Dessuten så er det snart ferie :D og etter ferie bare 4 arbeidsdager tiI før permisjon :)
Åå, spennande! :) Du har eitt poeng der, men er som du seier berre 2 mnd og 1 veke! Og eg trur det vil gå vrlfig fort. For min del som ikkje jobbar no i det heile er litt lei og føler tiden kan bli litt "lang". Men plutselig er dagen der! :) eg går nok overtid sidan eg er førstegangs, er iallefall det eg har forberedt meg på, så kan det heller gå i positiv retning om det blir rundt termin:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
62 dager igjen :) regner med å gå etpar dager over denne gangen også, selv om det er 3.gangen ;)
 
Åå, spennande! :) Du har eitt poeng der, men er som du seier berre 2 mnd og 1 veke! Og eg trur det vil gå vrlfig fort. For min del som ikkje jobbar no i det heile er litt lei og føler tiden kan bli litt "lang". Men plutselig er dagen der! :) eg går nok overtid sidan eg er førstegangs, er iallefall det eg har forberedt meg på, så kan det heller gå i positiv retning om det blir rundt termin:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er også førstegangs :) Termin datoen er jo uansett en cirka tid, kan jo komme før og etter og begge deler er normalt.. Selv om det er litt kjedelig å ha statistikken mot seg med tanke på overtid :p
 
56 dager igjen til termin :) 80,3 % fullført svangerskap :p nå blir det kanskje keisersnitt her så da blir det 1-2 uker før termin. Men dette får jeg vite neste fredag :) så her går tiden sakte frem til da :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
68 daga igjen :) Må tiden gå fort!! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
62 dager igjen!!! ❤❤❤

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
80 dager igjen!
 
Back
Topp