Nedtelling til permisjonsstart

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Inspirert av november-forumet sin tråd ;)

Hvor lenge er det til du går ut i permisjon?

Tell uker, dager, arbeidsdager eller hva du måtte ønske :)

Her er link til dere som ikke gidder å telle selv: https://www.timeanddate.no/kalkulator/tid
 
Last edited:
Jeg går ut i permisjon 11. november. Det er en lørdag, det vil si at det i praksis blir 10. november.

Det er:

- 110 dager til
- 69 arbeidsdager til (har trukket fra feriedager jeg har igjen og de dagene jeg vet at jeg er sykmeldt)
 
Siste arbeidsdag blir vel 15 november? 15 er akkurat 3 uker før termin. En evighet til [emoji14]

Men er lærer, så har fortsatt sommerferie i noen uker. Skal jobbe i 3mnd [emoji111]️
 
Fredag 17 November blir siste arbeidsdag :)

Hvis jeg regner riktig blir det..
16 uker og 3 dager til= 115 dager !
 
Lørdag 18.november blir vel første permisjonsdag og i praksis blir vel det fredagen som er siste jobbdag. Men er garantert sykmeldt da...
 
Permisjonsstart blir vel 21 november for min del. Men jeg er allerede 100% sykemeldt og kommer til og være det resten av svangerskapet pga tvillinger ++. Og det gjør jo også at jeg er veldig usikker på om jeg i det hele tatt kommer meg til "den" permisjonsstarten. Lov å håpe :) Vil ha dem inne lengst mulig.
 
Siste arbeidsdag mandag 6. november. :)

- 104 dager igjen
- 66 arbeidsdager igjen

Er veldig usikker på om jeg klarer å jobbe i 100% da etter ferien. Men det vil tiden vise. :)
 
Permisjonsstart blir vel 21 november for min del. Men jeg er allerede 100% sykemeldt og kommer til og være det resten av svangerskapet pga tvillinger ++. Og det gjør jo også at jeg er veldig usikker på om jeg i det hele tatt kommer meg til "den" permisjonsstarten. Lov å håpe :) Vil ha dem inne lengst mulig.

Hvilken uke ble du sykemeldt pga tvillingsvangerskapet?
Jeg startet akkurat å jobbe igjen nå i uke 19+4, men skal til fastlegen i uke 23+0 og tipper jeg kanskje blir sykemeldt da ut svangerskapet.
Kjenner det er TUNGT å jobbe nå...
 
Hvilken uke ble du sykemeldt pga tvillingsvangerskapet?
Jeg startet akkurat å jobbe igjen nå i uke 19+4, men skal til fastlegen i uke 23+0 og tipper jeg kanskje blir sykemeldt da ut svangerskapet.
Kjenner det er TUNGT å jobbe nå...
Jeg har vært 100% sykemeldt siden uke 18. Bekkenet begynte tidlig å krangle, og legen min var tidlig bestemt på at jeg skulle sykemeldes delvis eller helt fra uke 20. Hun nevnte grunner som svangerskapsforgiftning i slutten av sist svangerskap som en grunn for å roe tidlig ned denne gang, forebygge for tidlig fødsel (det vet jeg er veldig omdiskutert om aktivitet har noe å si), bekkenplager, stress osv og at det var lov å være "egoistisk" i min situasjon, mtp antall prøverørsforsøk og sånn så skulle vi gjøre alt for at vi kom i mål denne gangen. Jeg jobber på småbarnsavdeling i barnehage.
 
16. nov er permisjonsstart [emoji4]

32b70867f8209c3e65a8624570f445c2.png
 
Jeg har vært 100% sykemeldt siden uke 18. Bekkenet begynte tidlig å krangle, og legen min var tidlig bestemt på at jeg skulle sykemeldes delvis eller helt fra uke 20. Hun nevnte grunner som svangerskapsforgiftning i slutten av sist svangerskap som en grunn for å roe tidlig ned denne gang, forebygge for tidlig fødsel (det vet jeg er veldig omdiskutert om aktivitet har noe å si), bekkenplager, stress osv og at det var lov å være "egoistisk" i min situasjon, mtp antall prøverørsforsøk og sånn så skulle vi gjøre alt for at vi kom i mål denne gangen. Jeg jobber på småbarnsavdeling i barnehage.

Takk for svar! Kjenner det var utrolig tungt å begynne å jobbe igjen nå, så er veldig klar for å sykemeldes ut svangerskapet jeg og. Nå ville helst fastlegen det fra før da, mens jeg insisterte på å prøve å jobbe litt. Men hun er ikke tilbake fra ferie før om 3 uker, så skal prøve å holde ut litt til... Går greit (men sakte) på jobb, men sover resten av dagen. Og så har jeg så mye vondter over alt.
 
Har igjen to uker ferie, så 15 uker med jobb. Eller 75 dager:) håper kroppen sammarbeider slik at jeg klarer å jobbe disse 15 ukene, så får en se om jobb klarer å tilrettelegge for meg eller om jeg delvis kommer til å få svangerskapspenger etter hvert:)!
 
har virkelig ikke peiling når jeg skal søke permisjon fra en gang jeg, for i og med at jeg er i sykemelding nå og har vært sykemeldt ett år i begynnelsen av oktober og mest sannsynlig mister jobben da så mente legen min at jeg burde ta ut permisjonen tidligere slik at det ikke gikk ut over utbetalingen, men jeg har jo allerede aap så de på nav mente det ikke hadde noe å si. så må høre med nav over sommeren nå som terminen er riktig også. jeg skal vel i grunn gå ut i permisjon i midten av november i følge terminen å...
 
17.November. 112 dager til
 
har virkelig ikke peiling når jeg skal søke permisjon fra en gang jeg, for i og med at jeg er i sykemelding nå og har vært sykemeldt ett år i begynnelsen av oktober og mest sannsynlig mister jobben da så mente legen min at jeg burde ta ut permisjonen tidligere slik at det ikke gikk ut over utbetalingen, men jeg har jo allerede aap så de på nav mente det ikke hadde noe å si. så må høre med nav over sommeren nå som terminen er riktig også. jeg skal vel i grunn gå ut i permisjon i midten av november i følge terminen å...
Hvis du uansett har aap, så er det vel liten grunn til å gå ut i permisjon tidligere?

Jeg tror jeg har regnet meg frem til permisjonsstart 9. desember. Altså siste arbeidsdag fredag 8.

Jeg har vært sykemeldt av og på hele våren og sommeren, stort sett gradert men noen uker med 100% sm også. Siste tre-fire ukene har jeg jobbet 70%,men det går bare så vidt. Har fått 30% sm en måned videre, med beskjed om å kontakte legen dersom jeg ikke klarer å jobbe i så stor prosent.

Har veldig lite tro på at jeg kommer tilbake i 100% jobb før permisjonsstart, men det er jo lov å håpe.
 
Hvis du uansett har aap, så er det vel liten grunn til å gå ut i permisjon tidligere?

Jeg tror jeg har regnet meg frem til permisjonsstart 9. desember. Altså siste arbeidsdag fredag 8.

Jeg har vært sykemeldt av og på hele våren og sommeren, stort sett gradert men noen uker med 100% sm også. Siste tre-fire ukene har jeg jobbet 70%,men det går bare så vidt. Har fått 30% sm en måned videre, med beskjed om å kontakte legen dersom jeg ikke klarer å jobbe i så stor prosent.

Har veldig lite tro på at jeg kommer tilbake i 100% jobb før permisjonsstart, men det er jo lov å håpe.
Jeg vil også tro at jeg bare får full aap den siste mnd før permisjon. Har vært sykemeldt fra 60% jobb og hat 40% aap nå
 
HERREGUD som jeg gleder meg til å gå ut i permisjon nå. Har ikke lyst til å begynne å jobbe igjen på mandag. Jeg tar vel fra fredag 1. desember, så det er
-125 dager
-89 ukedager

Har egentlig sykt mye å gjøre på jobb før den tid, så merker jeg blir stressa! :wideyed:
 
Permisjonsstart her blir 10 november. [emoji4] Er lærer så har 2 uker til med fri. Har veldig lyst til å få jobbet litt i høst, men er spent på bekkenet. Håper i alle fall jeg slipper å være 100% sykemeldt hele svangerskapet, har vært sykemeldt til nå pga kvalme.
 
Back
Topp