Nedtelling til OUL

12 dager[emoji4][emoji4]
 
En uke igjen! Nå begynner det å nærme seg :)
 
Jeg har ennå ikke fått time :-(

Legen min søkte på plass uke 12, nå er jeg 15+1 klarer ikke huske hvor lang tid det tok forrige gang, men svigerinna mi mente de har det veldig travelt på Ullevål nå og at det kan være derfor.

Fler som skal til ullevål?
 
Jeg har ennå ikke fått time :-(

Legen min søkte på plass uke 12, nå er jeg 15+1 klarer ikke huske hvor lang tid det tok forrige gang, men svigerinna mi mente de har det veldig travelt på Ullevål nå og at det kan være derfor.

Fler som skal til ullevål?

Sist jeg fødte på Ullevål fikk jeg brevet nøyaktig 4 uker før timen min. Jeg var vel da rundt 16+0, og brevet fra legen ble sendt før jeg var i uke 12. Syntes jeg måtte vente i en evighet!
 
6 dager :)
 
11 dager[emoji4][emoji4]
 
Jeg har ennå ikke fått time :-(

Legen min søkte på plass uke 12, nå er jeg 15+1 klarer ikke huske hvor lang tid det tok forrige gang, men svigerinna mi mente de har det veldig travelt på Ullevål nå og at det kan være derfor.

Fler som skal til ullevål?

Jeg er i akkurat samme situasjon! Jeg skal til sykehuset i Levanger, og det er over tre uker siden henvisningen ble sendt og jeg har ikke hørt et knyst fra noen. Ringte sykehuset i dag for høre, de skulle ringe meg opp igjen men jeg hørte aldri noe fra dem. Jeg har en ekstremt lite fleksibel jobb, så det skal litt til for at det klaffer med jobben om jeg settes opp på en tilfeldig time. Noen andre som skal på Levanger og har hørt noe?
 
Back
Topp