Nedtelling, 3 2 1 [emoji95]!!

Joff

Blir kjent med forumet
Tenkte det kunne være gøy med en nedtelling mot termin da det nå så smått begynner å nærme seg [emoji5] noen er vel nede på 40 dager snart?

Selv har jeg 58 dager igjen til termin, men tenker hvis jeg må settes i gang og det er 12 dager over termin har jeg 70 [emoji85]
 
60 dager + sikkert noe overtid igjen! Den tiden kommer til å fly!!! Begynner som smått å gå opp for meg at det kommer en baby snart...
 
Last edited:
Har termin 31.juli, men siden jeg gikk en uke over med første kan det jo fort bli augustbaby.[emoji4]40dager igjen, er vel nå jeg kan kalle meg høygravid[emoji13]
 
43 dager til termin..
 
56 dager igjen. 68 dager hvis jeg maxer overtid en som sist. Hvis jeg kunne velge tar jeg 49 dager ;) Føder gjerne en uke før termin.
 
53 dager igjen [emoji4][emoji4] men har lagt inn en bestilling om fødsel 50 dager fra nå, så vi får se [emoji6]
 
39 dager her:) Ble flytta en uke frem på oul, men tror fremdeles at det blir augustbaby:smiley-bounce012
 
Oioioi, dette er nesten litt skummelt [emoji14] 67 dager til termin her :)
 
Max 48 dager til fødsel, blir senest satt i gang på termindato- så er plutselig ikke så lang tid igjen [emoji51]
 
67 dager igjen til termin!
 
68 dager til termin :)
 
Back
Topp