Nedpress?

Charlotte1989

Andre møte med forumet
:happy::joyful:jeg er kommet til uke 37+4 og begynner bli veldig klar og utålmodig for og møte lille i magen :)
Jeg har hatt et problemfritt svangerskap fra første start, og har stått i jobb til uke 36. Etter det har jeg slitt med nedpress.
Ekstremt mye nedpress. Det er så vondt at det er helt umulig å bevege seg noe særlig mer enn her hjemme. Helt håpløst!

Jordmor ville ikke sjekke meg forrige uke, men har lovet at vi skal ta en titt om jeg begynner bli moden når jeg skal på ny kontroll over helga.
Hodet er festa for noen uker siden.

Det jeg lurer på. Er det noen andre med lignende erfaringer? Er dette et modningstegn? Jeg har forøvrig mye kynnere også.

Lykke til alle sammen
 
Det er modningstegn ja, men hvorvidt fødsel er nært eller fjern er umulig å si :) Hadde mye kynnere halve svangerskapet sist (og på slutten ble de veldig ubehagelige, men gikk ikke over i rier), samt nedpress fra permisjonsstart, fødte allikevel ikke før 41+5 :p Mens for andre går denne fasen fortere, det er umulig å si egentlig :)

Det er uansett maks 5 uker igjen :)
 
Hatt det sånn i flere mnd jeg. værste er å sitte
 
Fryktelig nedpress fra uke 35, jordmor tøyde derfor 37+5 fordi jeg var både lei og sliten. Dagen etter kom hun, så tydelig at det var modning det presset. :)
 
Blir spennende å se hva som skjer i neste uke. Jeg kan anbefale en sånn smultringpute som hun over her skrev om. Utenom det ønsker jeg deg masse masse lykke til!
 
Back
Topp