Nedpress

Fred89

Flørter med forumet
Har hatt mine første møter med nedpress.. Var hos jordmor i går, som fant ut at jenra mi ligger med hodet ned. Hun spurte om jeg kjente noe trykk, og jeg sa at jeg hadde ikke lagt merke til det noe særlig. Vel, hun hadde fått et annet svar i dag. Satt i møte med en lege og en av brukerne mine i dag. Plutselig kjentes det ut som om jeg måtte tisse noe voldsomt, og det liksom boblet der nede. Ble helt satt ut og så for meg at hele jenta skulle komme ut.. Litt komisk! Rart alt man kan kjenne på og samtidig være nødt til å late som ingenting og holde maska. Sikkert flere som er borti dette om dagen?
 
For en sprø følelse det må være! :joyful: Jeg har ikke kjent nedpress enda, men det kommer vel. Hvor langt er du på vei?
 
Lille ligger også med hodet ned. Og noen ganger kjennes det ut som jeg skal tisse på meg. Det presser sånn nedover. Skikkelig rar følelse. Og verre skal det nok bli [emoji23]
 
Jeg er i uke 34 og lillemor ligger i hodeleie. Merker litt trykk/press innimellom, spesielt går det utover den stakkars gravidblæren. [emoji23]
 
Som nevnt av de over her, går mest utover blæren her foreløpig :hilarious: Ligger i hodeleie, blir vell mer nedpress etterhvert tenker jeg :)
 
For en sprø følelse det må være! :joyful: Jeg har ikke kjent nedpress enda, men det kommer vel. Hvor langt er du på vei?

Det kommer nok skal du se:) Jeg er 30+1 i dag. Regner med at hun kan snu seg flere ganger enda, men kanskje hun forblir i den posisjonen også framover. Vi får se!
 
Ja, merker godt at han ligg med hovudet rett veg (ned). Masse press når han er i aktivitet xsmile9
 
Akkurat den følelsen med nedpress og bobling opplever jeg nesten daglig [emoji28]
 
Kommer når jeg står og ute å går tur. Frøkna ligger i seteleie enda, men kjennes allikevel ut som hun skal falle ut til tider.. mannen bare ler av meg, jeg må stoppe opp og krysser beina og noen gloser kommer.
 
Back
Topp