Nede i en dupp allerede..

Sniker fra feb-16
Her har lille sovet 1 dupp i noen mnd allerede. Hun vil bare ikke sove flere. Kun 1 lang på ca 1-2 timer. Legger jeg henne flere ganger bare sitter hun i senga å venter på meg..
men til gjengjeld sover hun hele natten 12-13 timer da :)
 
Sniker fra feb-16
Her har lille sovet 1 dupp i noen mnd allerede. Hun vil bare ikke sove flere. Kun 1 lang på ca 1-2 timer. Legger jeg henne flere ganger bare sitter hun i senga å venter på meg..
men til gjengjeld sover hun hele natten 12-13 timer da :)
Takk for svar :) Her sover lille også 1-2 timer når hun først sover. Noen ganger bare 30 min, de dagene blir litt slitsomme. Umulig å legge henne flere ganger her også, da må vi holde på hele dagen. Hun bare reiser seg og står og hopper.

Bra vi ikke er alene! ;-) Føler alle andre sover mer, men så er jo alle forskjellige også :)
 
Takk for svar :) Her sover lille også 1-2 timer når hun først sover. Noen ganger bare 30 min, de dagene blir litt slitsomme. Umulig å legge henne flere ganger her også, da må vi holde på hele dagen. Hun bare reiser seg og står og hopper.

Bra vi ikke er alene! ;-) Føler alle andre sover mer, men så er jo alle forskjellige også :)

Følg det som er rett for ditt barn :) Er liten vits å bruke mange timer på å trøkke igjennom 30 min søvn mener nå jeg :)
 
Her sover hun 1-2 dupper om dagen. Hvis vi er heldige sover hun 2 timer tilsammen, men stort sett maks 1,5 time. I går hadde hun kun en lur på 1 time tidlig på dagen, og da var hun ganske grinete. Tok tidlig kveld da. Kan jo kkke tvinge henne til å sove heller tenker jeg, så må jo bare følge hennes signaler best mulig :)
 
Mini her sover 1 til 2 dupper på dagen, men opp til 3 timer da! MEN, han sov jo ikke på dagen de første mnd sine, så plutselig 2 lurer, nå noen ganger 1 lang.
Endrer seg ganske ofte! ;)
Men han sover så godt når det er rundt 0-minus 5 grader (sover alltid, uten unntak, i vogna på dagtid), så han trives godt med den unormale vinteren:) :p
 
Mini her sover 1 til 2 dupper på dagen, men opp til 3 timer da! MEN, han sov jo ikke på dagen de første mnd sine, så plutselig 2 lurer, nå noen ganger 1 lang.
Endrer seg ganske ofte! ;)
Men han sover så godt når det er rundt 0-minus 5 grader (sover alltid, uten unntak, i vogna på dagtid), så han trives godt med den unormale vinteren:) :p
3 timer høres deilig ut! Vanskelig å få gjort noe annet når baby alltid er våken [emoji23]
 
Her sover hun 1-2 dupper om dagen. Hvis vi er heldige sover hun 2 timer tilsammen, men stort sett maks 1,5 time. I går hadde hun kun en lur på 1 time tidlig på dagen, og da var hun ganske grinete. Tok tidlig kveld da. Kan jo kkke tvinge henne til å sove heller tenker jeg, så må jo bare følge hennes signaler best mulig :)
Høres ut som her! Bra vi er flere [emoji6]
 
Min sover også kun en gang per dag. Sover da i ca 1,5 time, men sover sammenhengende 12 timer hver natt da :)
 
Iløpet av ferien de to siste ukene har lillebror gradvis kuttet den 3.luren sin...eller lur nr 3 har han bare ikke våknet igjen fra, så han tok like godt kveld da han ble lagt for en dupp kl 18-ish. :p

Sov da fra ca 18-08. :) så nå ser det ut til at vi er nede i to dupper for dag og ca 14 timer natt.
 
Iløpet av ferien de to siste ukene har lillebror gradvis kuttet den 3.luren sin...eller lur nr 3 har han bare ikke våknet igjen fra, så han tok like godt kveld da han ble lagt for en dupp kl 18-ish. [emoji14]

Sov da fra ca 18-08. :) så nå ser det ut til at vi er nede i to dupper for dag og ca 14 timer natt.
Høres fredelig ut[emoji6]
 
Det varierer litt mellom 2 og 3 ganger her. Kommer litt an på hvor tidlig frøkna velger å stå opp. Noen ganger er det 6.15, mens andre 8.30 :)

Så tenker jeg at babyen min må få lov å sove hvis hun vil det, kan jo ikke tvinge til å være våken og omvendt :D
 
Back
Topp