Navnet ble tatt !

Tommeliten

Glad i forumet
Jeg og min mann hadde sett oss ut ett jente navn og ett gutte navn for 2 - 3 år siden. Lenge før vi hadde planer omå prøve selv. Disse 2 navnene var "våres" navn og helt bestemt på å kalle dem det, når vi fikk barn en gang selv...
Men så fikk broren til min mann en jente, og selvfølgelig måtte di bruke " VÅRT NAVN " !
jeg ble kjempe skuffet.... For meg finnes det ikke noe annet navn jeg kunne tenke å kalle min egen jente ( hvis det blir det ?) Hvordan hadde dere løst probolemet ? Navnet vi hadde tenkt er oppkalling av både min mann og meg !
Har ennå ikke slått det navet ut av hodet... det er "mitt navn ",som jeg har lyst å kalle min egen jente !!!!! [:(]
 
Det må jeg si, at visste de om deres planer for navnet, skulle de holdt seg langt unna, og funnet noe annet.
Slik som situasjonen er så hadde jeg fortsatt brukt navnet, men kanskje om det gikk an, gitt henne ett mellomnavn rett å slett for å skille dem. Men igjen så er det litt vanskelig å si, var det et veldig spesielt navn, vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Ta det opp med dem det gjelder å hør hva de har å si om saken... Uansett syntes jeg det var veldig leit for deg, da jeg kan forstå hvordan det må føles.

Det ordner seg nok skal du se!!!
Klem
 
Det synes jeg var veldig dårlig gjort hvis de var klar over hvilke navn dere hadde valgt dere.[:'(] Av den grunn er jeg veldig forsiktig med å fortelle om"mitt" jentenavn. Det MÅ jeg bare ha hvis jeg får en jente
 
takker for støtten.
Vi hadde tenkt Vilde Therese, men nå har jo de tatt Vilde navnet[:(]
ikke lett !
Syns også Tilde er fint, men det er jo også ganske likt...
[:@]
 
Tror det er lurt å ikke nevne hvilke navn du vill gi barnet. Med første mann så sa jeg det til alle, men ikke med andre mann, for jeg syntes det navnet var veldig spesielt og hadde aldri hørt det før, så det ville jeg og samboeren min ha for oss selv. Og da jeg ble gravid hadde jeg følelsen at det var en jente, og det var det og. Så vi fortalte at hun skulle hete Amina ca en uke før fødselen. Og de fleste sa at det var et uvanlig navn, men utrolig nydelig. Og det var jeg glad for.[:)]
 
Back
Topp